רשת אורגניק אינדיה יוצאת בתהליך מיתוג מחדש בו הושקעו כ – 5 מיליון ₪. מהחברה מסרו הבוקר כי "החל מהיום תקרא הרשת "אורגניק מרקט"." תהליך המיתוג מחדש כולל גם את השקת הסניף השני של הרשת בתל אביב ברחוב שנקין בהיקף של 1.2 מיליון.
עוד נמסר כי תהליך המיתוג מחדש כולל בשלב הראשון הקמת שני סניפים, הראשון ברח' יעקב 3 ברחובות והשני ברח' שנקין ת"א, הגדלת מגוון ואיכות מחלקת הירקות פירות האורגניים ברשת והגדלת מגוון הפריטים האורגניים. במקביל, בחברה הצהירו כי התהליך ילווה בהורדת מחירים משמעותית של 10 – 20 אחוזים בכל המחלקות ברשת.
שוק המזון האורגני בישראל גדל בשנתיים האחרונות בשיעור של כ- %30 והוא מגלגל בין 120 ל- 180 מיליון ₪ בשנה. על אף הגידול המרשים, הענף עדיין בחיתוליו. נתונים וסקרים שנעשו מעלים כי בפועל, רק כ- %1.7 מהאוכלוסייה בישראל צורכים מזון אורגני (באופן מלא או חלקי) והוא תופס רק 0.7 אחוז נתח משוק המזון הכללי, לעומת מדינות המערב בהן הוא תופס יותר מ -3 אחוז מנתח שוק המזון הכללי.
בבעלות הרשת 8 סניפים (7 חנויות ומרכז on line למשלוחים לבית הלקוח) ובעלי החברה הם הולי ברונפמן ויואב לב, שהקימו לפני מספר שנים חווה חקלאית אורגנית בהודו ומגדלים בשיתוף חקלאים מקומיים כ – 150,000 דונם של תוצרת אורגנית – החברה בהודו נקראת organic India .