שיווק אינטימי: "חוגלה" עלתה בקמפיין למולט לבבות בחדרי שירותי הנשים במקומות הבילוי

חברת "לעומק התודעה", מובילת הקמפיין: "המהלך מייצג דיאלוג בין פוסטר לבין הלקוח בזמן אמת".



חברת "חוגלה" משווקת מולט לבבות העלתה קמפיין ייחודי לחדרי שירותים במקומות הבילוי באמצעות חברת "לעומק התודעה".



קמפיין הלבבות של מולט הוסב במיוחד למדיה של חברת לעומק התודעה. הקמפיין בעלות של כ- 20,000 $ עלה בימים אלה בחדרי השירותים של הנשים במקומות הבילוי המובילים בארץ. את הקמפיין מוביל דיאלוג בין מודעת פרסומת התלויה בחדרי השירותים, לבין הלקוח ברגע האמת.



קמפיין הלבבות של מולט עלה במדיה של לעומק התודעה ב- 3 פוסטרים שונים כאשר כל פוסטר מעביר ללקוחה את אותו המסר ב- 3 וורסיות שונות: הרומנטית: "בעוד רגע תשימי את היד על הלב".


הביצ'ית: "בעוד רגע את עומדת לקרוע לנו את הלב". המנהלת: "ברגע זה הלב שלנו בידים שלך".



זאב זץ מנהל מותג מולט: ההחלטה לעלות במדיה התקבלה בעקבות הדיאלוג המעניין בין המוצר ללקוח בזמן אמת. אנחנו מאמינים כי החשיפה האינטימית בין הלקוחה לבין המוצר יובילו לרכישה אמוציונלית.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
אוליביה רודריגו X LANCOME CREDIT LANCOME
פרופ אלי גימון - ללא קרדיט