הבסיס ליצירת תוכן מבוסס וידאו לכל חברה, הוא לדעת לספר סיפור מעניין בצורה מדויקת וברורה. יתרונם הגדול ביותר של סרטים על תוכן כתוב הוא היכולת לספר סיפור, לגעת ולרגש את הצופה במהירות ובעוצמה.
הנה כמה נקודות חשובות הנוגעות בהפקת סרטי תדמית לחברות ועסקים.
סרטים זה כיף.
אחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש בסרטים לשיווק טמון בעובדה שהם מדיום מהנה ועניין לצפייה. הסרטים לא חייבים להיות פרסומות עתירות תקציב או הפקה הוליוודית משומנת בשביל לעבוד. למעשה, כאשר מדובר בסרטי תדמית ושיווק, הגישה הנכונה היא לעסוק יותר במוצרים והשירותים אותם אתם מספקים ללקוחות, מאשר ליצור רעש וצלצולים סביב המותג. סרטים יכולים להזכיר לצופים שאת החברה שלכם מנהלים, ובכן – בני אדם.
ספרו את הסיפור שלכם.
סרטים מאפשרים לכם להעביר את המסר השיווקי שלכם בצורה מרתקת, ללא מגבלות החלות על אמצעי פרסום אחרים: אורך של קמפיין חוצות, גודל מודעות בעיתון וכדומה. כשאתם מפיקים סרט תדמית לחברה שלכם – אתם מוגבלים רק על ידי הדמיון שלכם. (והתקציב כמובן)
קל על העיניים
לצפות בווידאו באינטרנט זוהי מטלה קלה הרבה יתר מאשר לקרוא תוכן כתוב. חשוב ככל שיהיה התוכן הכתוב, צפייה בסרט הרבה יותר מהנה, ומאפשרת לצופה להירגע, ולהיפתח למסרים של הסרט בו הוא צופה.
מודעות למותג
מה שמייחד סרטים, הוא השילוב בין אלמנטים וויזואליים למוזיקה ואפקטים קוליים תוך יצירת חוויה חזקה. סרט מוצר יכול לגרום לצופה להרגיש כאילו כבר התנסה במוצר, מבלי שאפילו רכש אותו. מכל שיטות השיווק, ווידאו מייצר את ההזדהות הגדולה ביותר עם מותג או חברה, תוך שהוא יוצר חיבור חזק בין הסרט לבין המותג המוצג בו.
הזדמנות לקריאה לפעולה
כל מסע פרסום בווידאו צריך להסתיים בקריאה חזקה לפעולה. המסר בסוף כל סרט תדמית צריך להניע את הצופה לביקור באתר של החברה למידע נוסף על החברה או המוצר שהוצגו בסרט. אם המסר עובר בצורה משכנעת, הוא יכול להוביל לתוצאות מעולות עבור החברה.
לקוחות מספרים ש…
דרך יעילה מאוד לקדם את המסרים של החברה שלכם היא לתת לצופים לשמוע מה הלקוחות הקיימים שלכם חושבים עליכם. ואין דרך טובה יותר מאשר לצאת ולצלם אותם מספרים עליכם. זה הכי משכנע, הכי אמין ומשדר ביטחון במותג ובחברה.
* ארבל רום הוא צלם ומנהל חברת עין השופט הפקות https://www.ehpro.co.il/