בעקבות גל אירועי התקיפה באמצעות סם האונס במשקאות האלכוהול, החל מותג GO WODKA בקו שיווקי המבוסס על יתרונו המרכזי של המוצר. לאחרונה נעשה שימוש דומה גם בחברות המשווקות הסורגים, סביב בריחתו של האנס בני סלע.
מהחברה המשווקת את המותג נמסר הבוקר כי WODKA GO הינו משקה אישי, וכך הוא הופך להיות גם המשקה ה"בטוח". שפופרת קוקטייל הוודקה נשארת תמיד ביד או בכיס ואין אפשרות להוספת סם אונס וחומרים לא רצויים לכוסות המשקה.
חשוב לציין שהחברה מכוונת לחדור לשוק הצעירים ומתחרה מול חברות אחרות המייצרות "מיני דרינקים", ועל כן השימוש שלה בקו הפרסומי הזה מעלה שאלות סביב הכיוון למיצובו של המותג.