שיווק נכון למותשים משיווק

"שיווק" היא מילה שכל עצמאי ועצמאית, אומריםמזכירים מספר פעמים ביום. לרוב זה נשמע כך: " שיווק מתיש אותי!", "שיווק מפחיד אותי!" "לא מצליחה לייצר את התוצאות שאני רוצה ואני משווקת המון" " לא סגורה איך הכי נכון לשווק את המוצר שלי" "הכי אני שונא בעסק שלי,
זה לשווק!"…נשמע מוכר?



אין ספק כי שיווק היא עבודה! כעצמאיים אנחנו, מעבר להיותנו המנכ"לים והמנכ"ליות של העסק שלנו, גם סמנכ"לי השיווק ( וגם סמנכ"לי המכירות, השרות וכדומה) אבל הבשורה הטובה, שזה יכול להישמע אחרת!



יונית צוק, הבלוגריסטית ומומחית ביצירת ערך ותוצאות מערוצי השיווק הדיגיטאליים ושחף ויינר איתן, מנכ"לית"מצפנים- הזירה להתפתחות ותוצאות בעסקים" שעוסקת באימון ויעוץ עסקי לעסקים, משתפות אתכם במספר טיפים מעשיים איך לשווק נכון, כך שתראו תוצאות ולא תהיו מותשים ( וגם לא תתישו…):



1. הגדרת מטרה- תדייקו את המטרה מכל ערוץ שיווק בו אתם מתכוונים לפעול…האם המטרה היא מודעות? פניות חוזרות? איסוף דטה? זה ייקל עליכם להתנהל בערוץ הנבחר במיקוד גבוה יותר.



2. תוכן כל אחד יכול! – אחד הפחדים המשתקים את רב האנשים מלשווק עצמם באינטרנט הוא הפחד מכתיבה. טיפ: תוכן זה לא רק טקסטים, אלא גם סרטון, תמונה, איור, קומיקס, או אפילו הקלטת שמע.



3. רשתות חברתיות- אין צורך להתפזר על פני כל הרשתות החברתיות הקיימות. טיפ: חפשו את קהל היעד שלכם – היכן הוא נמצא? והתמקדו ברשת החברתית הפופולארית ביותר בקרב אותו קהל היעד.



4. קהילה אינטרנטית- קהילה מאפשרת לכם לבדל עצמכם מהמתחרים וליצור נאמנות ואמינות . טיפ: אל תמכרו תשווקו- תדברו! היו חלק מהשיח ותהיו נדיבים בטיפ, עזרה.



5. נטוורקינג- ערוץ שיווק שצמח משמעותית והוכיח את עצמו בשנים האחרונות- להגיע רק למפגשי הנטוורקינג עצמם- לא יביא את התוצאות! בחרו עוד משימה אחת שאתם עושים בנטוורקינג, בין מפגש למפגש.



6. שיתופי פעולה- גם ארגונים גדולים מזהים בשיתופי הפעולה מנוע צמיחה וכך זה גם נכון לעסק הקטן- דייקו את ה- WIN שאתם יכולים לתת לצד השני, אם לא מצאתם- אל תתחילו את השת"פ!



7. יחסי ציבור- זיהוי ההזדמנויות החיצוניות לעסק שלכם יכול להיות טריגר נהדר ליצירת תוכן שיעניין כתבים- היו ערניים והעיזו לפנות לכתבים רלבנטיים לתחומכם.



8. מוצרי קידום מכירות- הדפסתם ברושור? מתנה כלשהי? – שימו לב שהם מספקים ערך כך שמי שמקבל ירצה לשמור את זה ויותר מזה, להשתמש בזה כדי שגם אחרים יראו והחשיפה לעסק שלכם תגדל.



9. מדידה – תהיו עם יד על הדופק במדדי ההוצאות הכספיות ובכלל וברשת בפרט לעומת מדד האפקטיביות של הקמפיין- אל תשפכו כסף סתם, תמדדו לפחות פעם בחודש!



10. התאמה- אז מה אם כולם אומרים שאתם חייבים להקים אתר? עמוד בפייסבוק?להצטרף הנטוורקינג? תבינו איפה אתם חזקים, מה הכי נכון לכם ונטרלו רעשי רקע.



שחף איתן ויינר ויונית צוק יקיימו כנס בנושא "שיווק תוצאתי בגובה העיניים"
ביום א', 31.5,
לשכת המאמנים, הרצלייה פיתוח.


בכנס תוצג לראשונה השיטה של "מצפנים" לבניית תכנית שיווק כך שכל המשתתפים יוכלו לבנות תכנית שיווק בעצמם לעסק שלהם.בנוסף, יוצגו טיפים מעשיים וכלים ל"מחר בבוקר" דרך הסיפורים האישים של יונית ושחף ושל לקוחותיהם לאיך ניתן לההשיג תוצאות בערוצי השיווק השונים: און ליין ואוף ליין


מחיר הרשמה מוקדמת 220 ₪ –לחצו כאן

אולי יעניין אותך

קירות משרד
efrat1
tzela1
keyboard-gbbd767c8c_12801
business-people-g135b6d4b3_12801

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק