שיווק רב דתי: חברות השיחות הבינלאומיות מפשילות שרוולים לקראת החגים. השנה-משלושה יוצא אחד.



013 ברק החלה לפני כחודשיים להרחיב קיבולות לקראת השנה החדשה. ב 1 בינואר 2007 יחולו שני חגים משמעותיים לדתות הגדולות בעולם – האיסלאם והנצרות. הנוצרים יחגגו כבכל שנה את השנה האזרחית החדשה, המוסלמים יחגגו את אחד מהחגים החשובים ביותר שלהם – חג הקורבן המציין את עקידת ישמעאל.



עפ"י נתוני 013 ברק בתחילת כל שנה אזרחית חדשה נרשמים שיאים חדשים בתנועה היוצאת והנכנסת, נראה כי השנה בשל תאריכי החגים החופפים יגיע היקף השיחות לשיא חדש ומשמעותי לעומת שנים קודמות. בערב ראש השנה האזרחית בשנה הקודמת חל גידול של למעלה מ- 30% ביעדים אליהם מחייג המגזר הנוצרי ובחג עצמו חל גידול של כ 40%. בנוסף, ניתן לציין כי הגידול בתנועה היוצאת מקרב המגזר הרוסי אשר חוגג בימים אלו הוא המשמעותי ביותר ובשנים קודמות אחוז הגידול עבר את רף ה 110% לעומת התנועה היוצאת בימים רגילים.



גם בחג הקורבן נרשם גידול בהיקף השיחות בשנים הקודמות, כשהגידול בערב החג הגיע לכ 150% ובחג עצמו לכ 95% לאותם יעדים אליהם מחייג המגזר הערבי. היעדים המובילים השנה יהיו כמובן ירדן וערב הסעודית.



לאור כל זאת החלה לפני כחודשיים 013 ברק, שהינה חברת השיחות הבינלאומיות המובילה את השוק עם נתח שוק של 36 אחוזים, בהרחבת מערך הקישורים הישירים בארץ ובחו"ל, כמו כן החלה 013 ברק החלה להרחיב את המערכות של החברה ע"מ להגדיל את נפח הקיבולת כדי לעמוד בעומסים הצפויים. סך ההשקעות עד כה בהרחבת המערכות עומד על כחצי מליון ₪.



מחברת 013 ברק נמסר כי "כדרך קבע פועלת 013 ברק ע"מ לאפשר התקשרות מהירה ואיכותית בין אזרחי ישראל וקרוביהם בחו"ל. בימי חג מורגשת עלייה ניכרת בהיקף השיחות, הגידול בתנועה היוצאת לחו"ל נובע משימוש גובר של תושבים בכל רחבי הארץ אשר מתקשרים אל משפחותיהם ויקיריהם בכל רחבי העולם למסור ברכת "חג שמח". הרחבת הקיבולת נבעה מהעובדה כי השנה יחולו שני החגים באותו המועד. אנו צופים כי הגידול העיקרי יהיה בשיחות למדינות ערב וחבר העמים וביעדים המזוהים עם אוכלוסיות אלו כגון: ארה"ב, קנדה וגרמניה."

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס