שיווק תלת מימדי: טייד נצמדת לגמר "היורש"

מותג טייד, יוצאת במבצע משותף עם תוכניתו של אורי גלר "היורש", לקראת תוכנית הגמר של תוכנית הריאלטי המצליחה.



בתוכנית הגמר שתיערך במוצ"ש ה- 27.1.07 יבצע אורי גלר בעזרת שלושת הפיינליסטים, קסם מיוחד אותו ניתן יהיה לראות רק באמצעות משקפיי תלת מימד מיוחדות.



החברה מציינת כי את המשקפיים המיוחדות ניתן לקבל באמצעות קניית אריזת אבקת כביסה טייד.


המבצע מתקיים במסגרת תחרות "הסופר אמא של טייד" הנערכת בשיתוף פעולה עם התוכנית ובה בוחרים ילדי ישראל את ה- Super "אמא" של ישראל.




אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים