מסעדת המזון המהיר 4Food הממוקמת בניו יורק פיתחה גישה מקורית לשיווק המבוססת על יצירת תמריץ ללקוחותיה לקדם את מכירותיה באמצעות המדיה החברתית, במקום להקציב סכומים כבדים לפרסום ויחסי ציבור.
המסעדה הייחודית מציעה המבורגרים עשויים בצורה של דונאטס כאשר הסועדים יכולים לבחור את חומרי המזון המרכיבים אותם, אשר כולם מיוצרים או גדלים באזור ניו יורק. האתגר שהמסעדה מציבה בפני הסועד המצוי הוא להרכיב המבורגר ייחודי, לקרוא אותו על שמו, להפיץ אותו באמצעות ה 'חברים' בפייסבוק ובכלי מדיה חברתית נוספים, ולקבל 25 סנט בכל פעם שאורח במסעדה ייבחר בהמבורגר 'שלו'.
לדברי שמחה סיגן, עורך טרנד, מגזין אלקטרוני על מגמות בשיווק, אשר פירסם את הידיעה: "המדיה החברתית, כולל הטוויטר, יכולה לשמש ככלי שיווקי לא יקר ויעיל במיוחד לעסקים קטנים. בישראל, משום מה הטוויטר אינו ממריא והמדיה החברתית, ובעיקר הפייסבוק משמשת בעיקר ליצירת קשר בינאישי של הגולשים, וככלי תדמיתי לחברות גדולות".