שיעור הקלקה גבוה לאתר אל על בעקבות שילוב Impactia בדוא"ל-פי 100 מפרסומות on-line

לפני מספר חודשים שקלה הנהלת אל-על כיצד להרחיב את מבצעי קידום המכירות באמצעות דואר אלקטרוני ולהגביר את החשיפה לאתר החברה. במטה החברה הבינו במהרה כי עשרות אלפי הודעות דוא"ל ביום, הנשלחות ע"י עובדי החברה ברחבי העולם, מהווים למעשה מדיה עם אחוזי חשיפה של כמעט 100%, שאינה מנוצלת בצורה המקסימאלית.



על מנת להשיג את מטרתה, ביצעה אל-על פיילוט למערכת ה- Impactia/Enterprise. הפיילוט, שהתקנתו נמשכה יום אחד בלבד, בוצע באינטנסיביות במשך שישה שבועות וכלל מבחנים מקיפים של אגפי מערכות המידע והשיווק. המבחנים בדקו את הביצועים את יכולות היתירות והתאוששות של המערכת, כמו גם את יעילות מבצעי קידום המכירות שבוצעו ע"י העשרת הדואר אלקטרוני במסרים ממוקדים.



לאחר שהמערכת עברה בהצלחה את כל מבחני הביצוע הטכנולוגיים שבעקבותיו הועשרו הודעות הדואר האלקטרוני הנשלח, נדהמו אנשי השווק של חברת אל-על לגלות את שיעור ההקלקות הגבוה (CTR) והחשיפה למידע באמצעות התגובות החיוביות שהתקבלו מהמכותבים.



"ידענו כי הקשרים העסקיים של 5,000 מהעובדים שלנו המשתמשים בדואר האלקטרוני מהווים פוטנציאל עצום לשיווק אלקטרוני, " מעיד עמית לבני, מנהל השיווק של אל על. "תוצאות שיעור ההקלקות בפועל שמתאפשרות על ידי אימפקטיה, מאשרות כי פוטנציאל זה מייצג הזדמנויות עסקיות אמיתיות ונגישות. מכאן ההמשך הברור הוא בהרחבת השימוש בפילוחים נוספים, כמו גם המעבר להעשרת הכרטיסים האלקטרוניים שלנו, עם פוטנציאל גדול אף יותר לחשיפת המוצרים ומכירת מוצרים משלימים."



יזם ומנכ"ל אימפקטיה איל מור: "השירות שאנו מציעים לאל-על מעצים את חשיבותם העסקית של האי מיילים הנשלחים מהחברה מאחר והוא מאפשר צרוף מסרים ממוקדים, המפולחים בהתאם לשפה, מיקום גיאוגרפי, וסוגי הפעילות של המחלקות השונות, או קבוצות לקוחות ייחודיים כגון נוסעים מתמידים ולקוחות עסקיים."



"אם מחשבים את העלויות הפרסום במדיות אחרות, הנדרשות על מנת להגיע לאותם נתוני החשיפה ושיעורי הקלקות הנובעים מהודעות דוא"ל מועשרות, הרי ניתן בברור להיווכח כי אלעל כבר החזירה לעצמה את השקעתה במערכת אימפקטיה לאחר חודשים ספורים בלבד", מציין מור.

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים