שירותי בריאות כללית חתמה על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם פמפרס, מותג החיתולים הנמכר בעולם מבית פרוקטר אנד גמבל העולמית, לקידום המודעות בנושא התפתחות התינוק והטיפול בו בקרב הורים.
שיתוף הפעולה יחל בימים הקרובים באמצעות פעילות שיווקית ענפה הכוללת פעילויות הסברה נרחבות במרפאות הכללית, במרכזי בריאות הילד, בתחנות טיפות החלב של הכללית ברחבי הארץ. בנוסף, יוכלו כלל ההורים בישראל, לרבות אילו שאינם לקוחות הכללית, לפנות למוקד כלליתCall 2700* ולקבל בדואר ללא תשלום ערכה משותפת לפמפרס ולכללית, הכוללת חוברת מידע בנושא התפתחות התינוק.
היקף ההשקעה בשיתוף הפעולה בין שירותי בריאות כללית לבין פמפרס יעמוד על 5 מיליון שקל והוא ילווה בקמפיין טלוויזיוני משותף באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, סאצ'י אנד סאצ', בערוץ 2, 10 בטלוויזיה תחת הסיסמה: "אנחנו כאן בשביל המשפחה"
"בריאות המשפחה היא המומחיות של הכללית", אומר שי אלמוג, ראש אגף שיווק וקשרי לקוחות בכללית "ומאחר ותינוקות וילדים הם מרכז המשפחה, חשוב לנו לתמוך בהורים בשלבים הקריטיים בהתפתחות תינוקם". לדבריו, החיבור למותג פמפרס מהווה פלטפורמה מצוינת לחשוף את כלל האוכלוסייה בישראל לחומר הסברה התומך בחזון הכללית לקידום חיים בריאים בישראל.
לדברי אופיר גוטמן, מנהל קטגוריית מוצרי הנייר בפרוקטר אנד גמבל ישראל, שיתוף הפעולה עם הכללית מהווה מהלך טבעי עבור החברה, שכן פמפרס משקיעה רבות בארץ ובעולם בקידום ותמיכה בהתפתחות תקינה של תינוקות באמצעות פעולות מגוונות הכוללות, בין השאר, מרכז מחקר בינלאומי (Pampers Institute) להתפתחות הילד וכן אתר אינטרנט מקצועי המספק מידע עדכני ועצות מפי מיטב המומחים.