שירותי בריאות כללית משיקה ערוץ חדש בפייסבוק

השבוע עולה לאוויר ערוץ תוכן חדש ומעוצב של הכללית בפייסבוק, באמצעות חברת האינטראקטיב טוויסטד, המציע לגולשים תכנים, שירותים וכלים אינטראקטיביים בנושאי בריאות ולייף סטייל, הריון, לידה והורות בתוך ערוץ תוכן מעוצב.


ערוץ הפייסבוק, שכתובתו https://www.facebook.com/Clalit, מחולק ל-3 עולמות תוכן עיקריים- בריאות ולייף סטייל, הריון ולידה, והורות, כאשר בכל עולם לינקים ותכנים רלוונטים מאתר הכללית, כך יוכלו גולשי הפייסבוק להגיע בקלות לשירותים ולתכנים הרצויים, בעת הגלישה ברשת החברתית. ייחוד הערוץ טמון בכך שהוא מציע לגולשים לא רק תכנים, אלא גם שירותים וכלים אינטראקטיביים הנגישים ללקוחות הכללית באינטרנט, כגון שירות רופא ילדים און-ליין, יועצת הנקה און-ליין (שירותים המאפשרים להתייעץ עם רופא ילדים ועם יועצת הנקה בשיחת וידאו דרך האינטרנט), זימון ביקורים באינטרנט, ועוד. חידוש נוסף הוא עמוד "שירות לקוחות בפייסבוק" במסגרתו יוכלו הלקוחות שגולשים בפייסבוק לשלוח במייל שאלות ובקשות למידע בחלוקה לקטגוריות, ונציגי שירות הלקוחות יחזרו אליהם במייל אישי בתוך 24 שעות.



בנוסף לכתבות וטיפים בנושאי בריאות ולייף שונים, כגון תזונה נכונה, כושר גופני, הריון ולידה, הורות, מין וזוגיות ועוד, קיימות בערוץ אפליקציות כגון "רואים חו"ל" של כללית חו"ל, המאפשרת לגולשים שמעוניינים לנסוע למדינה מסוימת לראות את כל התמונות מהמדינה הזו שהעלו חבריהם בפייסבוק, או אפליקצייתReady Daddy שבמסגרתה יוכלו זוגות שחושבים על הריון לבדוק את מוכנותם של האבות להורות בעזרת שאלון . שירות מדליק נוסף הוא "אבחון הפרופיל בפייסבוק" בו יוכלו הגולשים לבצע "אבחון" של פרופיל הפייסבוק שלהם ולקבל ניתוח הומוריסטי של מצבו הרפואי של הפרופיל. הגולש ייבדק לדוגמא אם הוא סובל מ- tag disorder, אם הפרופיל שלו סובל מצפיפות סטטוסים או אם יש לו מספיק חברים.



ענבר זך, מנהלת תקשורת שיווקית בכללית, אומרת כי "פייסבוק הפך להיות זירה קריטית לתקשורת השיווקית השוטפת עם הלקוחות. חשוב לנו להיות נוכחים היכן שהקהל שלנו נמצא ולהשתמש בזירה זו כפלטפורמה נוספת למתן שירות, מידע בריאותי וערך לגולשים, בהתאם לצרכים שלהם ולאופן הגלישה שלהם ברשת. זוהי רק אבן הדרך הראשונה מבין מגוון הפעילויות שאנו עומדים להשיק בערוץ הפייסבוק של כללית בעתיד הקרוב שיענו על צרכי לקוחותינו".



במרכז קמפיין ההשקה לערוץ החדש, באמצעות טוויסטד, עומדת הסיסמא: "ה-LIKE טוב לבריאות". התובנה שעליה מבוסס הקמפיין היא, שה"LIKE" הפך לאייקון חברתי ותרבותי שמיליוני גולשים משתמשים בו כל יום כדי לפרגן, להזדהות, להביע אהדה או אהבה לאנשים, תכנים, אירועים, תמונות או מותגים. באופן כללי, ה-LIKE עושה טוב לאנשים וגורם להם לחייך, להתרגש, להרגיש נאהבים ומוערכים ובעיקר- להרגיש טוב עם עצמם. במקרה של ערוץ כללית בפייסבוק – ה"LIKE" טוב לבריאות הלכה למעשה. כל גולש שעושה לייק לעמוד, נהנה מיידית מתכנים, מידע וכלים שיכולים לשפר את איכות חייו ואת בריאותו.


הקמפיין יכלול פעילות בתכניות הבוקר ברדיו האזורי, שילוט חוצות, אינטרנט, פעילות בזירות השיחה ופרסום בפייסבוק.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח