שירות חדש: שולחים הזמנה מוקלטת לאירוע, מאפשרים למוזמנים לאשר או לא לאשר, ומקבלים דוח הגעה מפורט

כמה פעמים ערכתם אירוע, התחייבתם למינימום מגיעים ונאלצתם לעשות טלפונים רבים וארוכים על מנת לדעת מי מן המוזמנים מאשר את הגעתו ומי לא יגיע לאירוע? על מנת להקל את תהליך המעקב אחר רשימת המוזמנים המאשרים את הגעתם לאירוע, השיקה חברת Feedback שירות חדש המאפשר למארגני אירועים / חתונות וכיו"ב להקליט הודעה עם ההזמנה לאירוע ובסופה יכולים המוזמנים להקיש על לחצני הטלפון על מנת להשיב אם הם מגיעים או לא מגיעים לאירוע. במקרה שהמוזמן אינו בטוח עדיין, מאפשרת המערכת של להגיב האם סבירות הגעתו גבוהה או נמוכה.



הפצת ההודעות נעשית בצורה מהירה ותוך שעות בודדות ניתן לקבל כבר דו"ח מסודר ומאורגן של תשובות המוזמנים.



המערכת מתאימה גם לביצוע מבצעים שיווקים בטלפון. הלקוח יכול להציע מוצר או שירות ללקוח על ידי משלוח הודעה מוקלטת ולקבל דוח בתוך זמן קצר מיהם הלקוחות אליהם הוא התקשר המעוניינים במוצר או מעוניינים בפגישה אישית.



מחברת feedback נמסר: "מספר חודשים בלבד לאחר שהושק השירות ניתן לומר כי התשובות המתקבלות מספקים מהימנות של 88 אחוז של שיתוף פעולה. השירות משמש עד כה בקרב מספר חברות המפיקות כנסים, אירועים ותערוכות וכן אנשים פרטיים העורכים חתונות, בר מיצוות וכדומה".



"במקום להעמיד פקידות ומזכירות שיטלפנו לכמויות גדולות של אנשים ניתן לקבל בפחות משעה תשובות של 1,000 מוזמנים וזאת מבלי להשקיע זמן יקר וכסף לשיחות ועוד", אומרים בחברת Feedback .



"בחשבון פשוט מספיק ש- 20 מוזמנים שהבטיחו להגיע לא יגיעו ניתן להגיע להפסד של 800 דולר על פי חשבון של כ- 40 דולר למנה. מדובר גם בחסכון משמעותי בזמן ובעלויות השיחות למוזמנים משום שנחסכות עלויות של שיחות ארוכות עם המוזמנים. בנוסף לכך, המערכת אינה מתעייפת כמו מתקשר אנושי – גם אם המערכת אינה משיגה את המוזמן היא ממשיכה להתקשר מספר פעמים עד אשר המוזמן קיבל את ההודעה".



חברת Feedback מתמחה בפיתוח אפליקציות בעלות מענה קולי-אינטראקטיבי למגזרי שוק שונים.


Feedback מחולקת ל- 4 מחלקות עיקריות: מחלקת אירועים, קד"מ, עסקים וסקרים. לכל מחלקה מספר מוצרי מדף ולכולן מערך פיתוח והטמעה של קווי מידע ומרכז הזמנות. ל- Feedbackמספר מערכות טלפוניה אינטראקטיביות מהמתקדמות, דבר המאפשר לה לתקשר עם מספר רב של קהלים תוך דקות מספר ובנוסף, להפעיל מספר אירועי אפליקציה במקביל. אנו פועלים במגזר הפרטי, עסקי וציבורי.



למידע נוסף: www.feed-back.co.il



בתחתית העמוד ניתן למצוא דוגמא של דוח המתקבל לאחר משלוח הזמנה טלפונית.

אולי יעניין אותך

מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)
רשת-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
מתחם האירועים LAGO בראשון לציון - צילום יחצ (37)
אולם
15722pic29
15509pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר