ביג מרכזי קניות, תאפשר לצרכן הישראלי לייבא ביבוא אישי מוצרים של רשתות ישראליות באמצעות פלטפורמת הסחר המקוון הגלובלי BIG+. במסגרת זו, פלטפורמת קניות האונליין של הקבוצה תאפשר לצרכן הישראלי לקנות מוצרים של רשתות קמעונאיות ישראליות, ישירות מחו"ל ולהביאם לבית הלקוח בישראל או לנקודות איסוף במרכזי ביג ברחבי הארץ. השירות החדש יאפשר ללקוח לפני תשלום בקופת החנות לנתב את רכישת המוצרים לפלטפורמת BIG+. וליהנות כמו כל לקוחות האינטרנט מהפטורים שיהיו בתוקף.
בביג מציינים כי יוזמת הממשלה בראשות שרי האוצר והכלכלה לקדם את נושא ההקלות במיסוי והפטור ממע"מ על מוצרים ביבוא אישי, מפלה לרעה את הרשתות הישראליות שלעולם לא תוכלנה להתחרות במחירי החברות מחו"ל, כאשר הללו מקבלות יתרון משמעותי ואינן משלמות מיסים אשר חלים על החברות הפועלות בארץ.
לצורך כך מתקשרת ביג בימים אלו עם שירותי מרכזים לוגיסטיים מחוץ לישראל שייתנו מענה לביקוש המוצרים, ירכזו את כל מערך ההפצה והשינוע הבינלאומי וישרתו את הגידול הצפוי בקניות אונליין של מותגים ישראלים, עם ההוזלה המשמעותית במסי הקנייה והמע"מ.
איתן בר זאב, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, מציין כי המיזם החדש בא לתת מענה לאפליית המותגים והרשתות הישראליות, אל מול אפשרויות הייבוא האישי של מותגים בינלאומיים. בר זאב מעריך כי מהלך זה, יגדיל את עוגת הסחר המקוון ויאפשר לחברות ישראליות לפעול בסביבה גלובלית תחרותית יותר ולצרכנים יציע המיזם החדש הוזלה משמעותית בעלויות המוצרים.