חברת פמינה, המתמחה בהלבשה תחתונה, עלתה בקמפיין פרסום חדש בהשקעה של כחצי מיליון דולר לקולקציית ההלבשה התחתונה לאביב-קיץ 2007. את הקמפיין, באמצעות פרסום גולן נהרדע, מובילה דוגמנית העל שירלי בוגנים, שתציג את דגמי ההלבשה התחתונה לאביב-קיץ 2007 על גבי שילוט חוצות, עיתונות ארצית ומגזינית, קטלוג ושילוט בנקודות המכירה.
דרור בלומנשטוק, סמנכ"ל חברת פמינה: "שירלי בוגנים הינה הפרזנטורית האולטימטיבית לקמפיין החדש שלנו ולקולקציה החדשה. "פמינה" פונה לנשים ישראליות בכל גיל ואנו מאמינים ששירלי מייצגת את היופי הישראלי האותנטי ומהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי".
לאחרונה נכנסה "פמינה" לתחום המידות הגדולות בחזיות, בהשקעה של 2 מיליון ₪. מהלך הכניסה לתחום כולל תהליך פיתוח מורכב של גזרות, שיטת תפירה ייחודית ושיווק ל כ- 500 נקודות מכירה ברחבי הארץ. עם כניסתה לתחום המידות הגדולות צופה "פמינה" עליה של כ-20% במכירות .
חברת "פמינה" נוסדה בשנת 1960 על ידי צבי בלומנשטוק. בראשית דרכה הייתה "פמינה" עסק שהתמחה בעיקר בייצור ובשיווק חגורות בטן לנשים, על בסיס פטנט בלעדי. עם כניסתו של הדור השני לניהול העסק, מיכאל בלומנשטוק ושושנה גור, הועתק מרכז הפעילות לתחום החזיות. כיום משווקת "פמינה" ל כ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ ומייצרת בשוק המקומי ומעבר לים.