מי עדן החברה המובילה בישראל לשיווק מים מינרלים טבעיים, יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו בישראל עם 'ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל' באמצעות חברת טאדאם שיווק ממוקד (tadamm.com), זכיינית הארגון.
שיתוף הפעולה מהווה חלק ממהלך כולל של 'ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל', להגברת המודעות בגנים לנושא בריאות הילדים, ובכלל זה הקניית הרגלי שתיית מים בריאים מגיל צעיר. במסגרת הקמפיין, תאפשר מי עדן לגנים ולהורים לרכוש בר מים מינרלים טבעיים, בתנאים מיוחדים.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של 'מי עדן', אמרה כי "מחקרים מראים שבמקום בו יש בר מים מינרלים, הילדים שותים יותר מים. לכן, חשוב ומומלץ שבכל גן יהיה בר מים מינרלים טבעיים".
עוד אמרה גזית, כי 'מי עדן' רואים בגננות החברות ב'ארגון גני הילדים הפרטיים' כשגרירות לנושא בריאות הילדים. "משום כך חשוב לנו להגביר את המודעות בקרב הגננות ובאמצעותן בקרב ההורים, לחשיבות של הקניית הרגלי שתיית מים בריאים כבר מגיל צעיר" אמרה. "החיבור בין 'מי עדן' להצבת נושא הבריאות על ידי 'ארגון הגנים הפרטיים בישראל', אשר הציב את נושא בריאות הילדים בראש סדר העדיפות, באמצעות חברת טאדאם, היה לכן טבעי ונוח".
בועז בנימיני מנכ"ל 'טאדאם', אמר ש'טאדאם' מצפה לשיתוף פעולה ארוך טווח עם חברת 'מי עדן', שיכלול בעתיד גם השתתפות בימי הפנינג, תערוכות ועוד. "אנו בונים קמפיין לכל מפרסם, כך שיניב לו את התמורה הגבוהה ביותר האפשרית, תוך מתן ערך להורים והתחשבות בצורכיהם. הקמנו מחלקה נפרדת המתמחה אך ורק בקהל יעד זה ואנו נעזרים במהלך בניית כל קמפיין בגננות עצמן, שהם אוטוריטה ומובילות דעה בקרב הורים".
עוד אמר בנימיני, כי חלק מהתמלוגים המועברים על ידי החברות בכל קמפיין, נתרמים למען ילדים חולי סרטן, באמצעות עמותת 'גדולים מהחיים'. חלקו האחר משמש להדרכת הצוות החינוכי בגן בנושאי בריאות, בטיחות וחינוך, באמצעות 'ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל'.
'טאדאם'–שיווק ממוקד' (tadamm.com), הינה בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום וקד"מ- תוכן שיווקי להורים בגני הילדים הפרטיים בישראל. קהל היעד כולל 80,000 הורים צעירים ומבוססים כלכלית. הזיכיון הוא בכ- 1000 הגנים הפרטיים החברים ב'ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל', המאגד את מרבית גני הילדים הפרטיים במדינה. 'טאדאם' מרכזת עבור הארגון, את כל הפעילות של חברות מסחריות כלפי ההורים.
'טאדאם' הציבה לוחות הורים מעוצבים בכניסה למאות גנים. הלוחות מחליפים את לוח ההורים הקיים, המשמש להעברת הודעות להורים בבוקר ובסוף היום. הם כוללים, בנוסף למידע הרגיל שמעבירה הגננת להורים, גם פרסום מסחרי שקיבל את אישורו של 'ארגון גני הילדים הפרטיים'. למדיה החדשה כבר הצטרפו כמה מהמפרסמים המובילים במשק, דוגמת 'אסם-נטלה' ו'גלי-בריל'.