חברת סקאל דיוטי פרי יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת שופרסל. במסגרת השת"פ יחולקו 400 אלף דרכונים לרוכשים ברשת שופרסל ב- 150 ₪ ומעלה ממגוון מוצרי הסניף. מסקאל נמסר כי הדרכון יכיל הטבות למימוש בקניית מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, שעונים וצעצועים בחנויות סקאל בנתב"ג.
אורית מינה, מנהלת השיווק של סקאל דיוטי פרי מסרה כי השת"פ עם שופרסל, הינו חלק ממהלך להמשך שיתופי פעולה אסטרטגיים עם רשתות ומותגים מובילים הפועלים בארץ, יחד עם חנויות הדיוטי פרי של סקאל בנתב"ג. לדבריה: "הסינרגיה בין רשתות מובילות ואיכותיות עם סקאל הדיוטי פרי בחופשת הקיץ מתבקשת, ואנו מאמינים שלמעלה מ- 200 אלף דרכונים יממשו את המבצע."
סקאל דיוטי פרי ורשת שופרסל ישקיעו בשת"פ כחצי מיליון דולר, כולל קמפיין שייערך ע"י אדלר חומסקי & וורשבסקי הכולל מודעות בעיתונות יומית, שילוט בכל סניפי שופרסל והדיוטי פרי ומסע קד"מ רחב. הקמפיין יחל ממחצית חודש יולי עד סוף אוגוסט.