שיתוף פעולה אסטרטגי בין רשת ניו-פארם לחברת ענני תקשורת

רשת ניו-פארם וחברת ענני תקשורת, מפעילת ערוצי הלייף סטייל המשודרים בכבלים ובלווין (ערוץ האוכל, הבריאות והטיולים) יוצאים בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל במסגרתו כל הקונה ברשת ניו-פארם מוצרים בשווי 79 ₪ ומעלה, יקבל את שלושת הערוצים במתנה לחודש ימים.



במסגרת שיתוף-הפעולה יקבלו לקוחות ניו-פארם, שיבצעו קנייה בסכום של 79 ₪ ומעלה גלויה עם קוד תפעול. לקוחות אשר יקבלו את הגלויה יצרו קשר עם מוקד שרות הלקוחות של חברת HOT או של חברת YES ובתוך 48 שעות, יפתחו בפניהם שלושת ערוצי הלייף סטייל בחינם לחודש ימים. המבצע תקף לכל המנויים הדיגיטליים בשתי החברות.


איתן ששון, סמנכ"ל השיווק של ניו-פארם מסר כי: "ייחודו של המיזם בכך שהוא מציע ללקוחות הרשת חווית קנייה משלימה בדמות ערוצי הלייף סטייל המובילים בישראל, כך שהלקוחות מקבלים למעשה מתנה בעלת ערך מוסף שממשיכה איתם חודש ימים לאחר הקנייה".



לדבריו: "החיבור בין שתי חברות מובילות בתחומן הוא חיבור אסטרטגי וחדשני. מיזמים שיווקיים דומים המחברים בין רשתות קמעונאיות לרשתות תקשורת פועלים בהצלחה בעולם, וכעת לראשונה גם בישראל".



לדברי שרון למברגר, מנכ"ל ערוצי הלייף סטייל של חברת ענני תקשורת : "אני שמח שרשת ניו-פארם, שמתמחה בתחום חווית הקנייה של הלקוח, משיקה איתנו פרויקט ייחודי הקשור בעולמות התוכן אותם אנו מפיקים ומשדרים. זוהי רק סנונית ראשונה לשיתוף פעולה נוסף בעתיד בינינו לבין הרשת".



שיתוף הפעולה בין רשת ניו-פארם לחברת ענני תקשורת ילווה בקמפיין רחב שייערך במשך חודש ימים ע"י משרד הפרסום מקאן אריקסון. הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות ארצית, באינטרנט, ובעיקר, בנקודות המכירה של הרשת באמצעות פעילות קד"מ ענפה.



המיזם החדש יעלה לאוויר כבר בתחילת חודש אוגוסט ויסתיים ב- 28 לחודש.

אולי יעניין אותך

יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
שי טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר