אסם וסטימצקי מכריזות על שיתוף פעולה שיווקי המשלב בין שני עולמות התוכן – קפה וספרים. במסגרת המהלך מכריזות החברות על חודש פברואר כ"חודש NESCAFE ברשת סטימצקי".
במסגרת שיתוף הפעולה, תתקיים מכירה של מוצרי NESCAFE המובילים בכל חנויות סטימצקי ברחבי הארץ. החנויות יעוצבו באווירת קפה. כחלק ממהלך שיתוף הפעולה יעלו החברות בקמפיין משותף בעיתונות ובבתי הקולנוע ברחבי הארץ בחודש פברואר, בהשקעה כוללת של מאות אלפי שקלים.
גלית מילוא, מנהלת השיווק של חטיבת הקפה באסם, מסרה כי "הרעיון לחבור למבצע משותף יחד עם רשת סטימצקי נבע מהרצון לייצר חיבור בין שני עולמות התוכן – אין כמו לקרוא ספר עם כוס קפה טוב – מצד אחד מותג הקפה הנמס האיכותי והמוביל NESCAFE ומצד שני מותג חנויות הספרים המוביל סטימצקי".
לדברי יהושע מצליח, מנכ"ל סטימצקי, "סטימצקי כמובילה תרבותית רואה בשיתוף הפעולה עם אסם מתן ערך מוסף ללקוחותיה והעצמת חוויתם בעת ביקור בחנויות הרשת".
אסם במותג NESCAFE מובילה את הסגמנטים בהם היא פועלת, את סגמנט המיובש בהקפאה מובילה עם סדרתTaster's Choice בנתח שוק כספי של 52% ובסגמנט המגורען עם סדרת Red Mug בנתח שוק כספי של 61% (אי.סי.נילסן, שנתי כספי 2005).