שיתוף פעולה בין הוגו בוס ל- TheMarker

הוגו בוס יוצאת במהלך שיווקי לרגל השקת בושם חדש לגבר Boss Selection בועידת שוק ההון של TheMarker . מהות החסות הבלעדית של הבושם החדש היא על השידור האינטרנטי ממליאת ועידת שוק ההון השנתית, הנערכת השנה בפעם השלישית. במסגרת הועידה יחולקו גלויות ודוגמיות של הבושם החדש Boss SELECTION, על ידי דיילות של בוס.



הגלויות שעל גבן יופיע הסלוגן של ההשקה Leave a Mark , יחולקו למשתתפי הכנס, אשר יוזמנו למלא את הגלויה ולגלות מהי נוסחת הצלחה שלהם. בסיום הכנס יוכרזו חמשת הנוסחאות המנצחות ויזכו את בעליהן בבושם.



נגה וימן, מנהלת השיווק של חטיבת הבישום של דיפלומט, מוסרת כי: "וועידת שוק ההון נמצאת מתאימה מבחינת קהל המטרה של הוגו בוס והפלטפורמה מאפשרת חשיפה הוליסטית בהתאם לקונספט ההשקה של Boss SELECTION. הקונספט Leave a Mark פונה לגברים שהשאירו חותם. מכאן החיבור המתבקש של הבושם למוזמני הועידה, ככאלה שהשאירו את חותמם על החברה הישראלית בעקבות עיסוקם והצלחותיהם".


אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר