שיתוף פעולה בין קניוני עזריאלי לחברת טמבור בקונספט המשלב חגיגת צבע ואופנה

במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ב') הכריזו חברת טמבור ורשת קניוני עזריאלי על שיתוף פעולה בקונספט המשלב חגיגת צבע ואופנה.



חווית האופנה והצבע פותחת את חודש הצבע של ישראל ותתקיים בין התאריכים ה-16 עד ה-19 בפברואר ב – 11 קניוני קבוצת עזריאלי.



הפעילות תתקיים בקניוני הקבוצה ברחבי הארץ ותכלול מיצגים מיוחדים, הפעלות ומבצעים.



המהלך ילווה בקמפיין פרסום ארצי נרחב, בהיקף של 700 אלף ש"ח , שיעלה בשבוע הבא ויכלול: תשדירי פרסום בטלוויזיה בערוצים 2 ו10 ומודעות בעיתונות הארצית ומגוון רחב של פעילויות ומבצעים בקניונים.



ברשתות האופנה המובילות בקניונים יוצעו מאות מוצרים צבעוניים מקולקציות חדשות – אביב קיץ 2010 במחירים ללא מע"מ.



ברחבי הקניונים, יוצבו מתחמים של צבע אופנה ועיצוב המשקפים טרנדים שונים : אורבני , כפרי, יוקרתי , טבעי ואתני שיעבירו את החיבור המושלם ווהרמוני של עולמות האופנה והצבע.


סה"כ יוקמו כ – 50 מתחמים ברחבי הארץ, שבהם יסתובבו שחקנים, לבושים במערכות לבוש התואמות כל טרנד ויחלקו קופונים והנחות למבקרים.


ענת חיננזון, מנהלת השיווק של קבוצת קניוני עזריאלי מסרה כי: "מדובר בשילוב שני עולמות תוכן – עולם האופנה של קניוני עזריאלי ו עולם הצבע של טמבור , אנו מאמינים כי שת"פ זה, יעניק ערך מוסף לצרכן הישראלי שיוכל ליהנות מחוויית קניה הזהה לחוויות של קנייה ברמות הגבוהות ביותר בעולם".



לדבריה: "השת"פ משתלב בחזון הקבוצה להעניק לצרכן הישראלי עולם מלא חוויות תחת קורת גג אחת. באמצעות שיתוף הפעולה עם טמבור אנו מחזקים את מגמת האופנה בקניונים , בכך שמשלבים אותם אסוציאטיבית עם צבע ובכך והופכים אותם למתחמים עם סגנון, עשירים ואטרקטיביים".

מיכל כהן אפשטיין, מנהלת תחום השיווק בחברת טמבור ציינה כי הפעילות בקניוני עזריאלי פותחת את חודש הצבע של ישראל ומהווה הזדמנות מצוינת לקהל הרחב לחוות את הטרנדים העדכניים בצבע.

אולי יעניין אותך

יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
שי טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)