תנובה נערכת לחג שבועות ומשיקה כעשרה מוצרים חדשים. כמו כן נחתם הסכם שיתוף פעולה בין "השף הלבן" של תנובה ורשת הקונדיטוריות "לחמי".להשקת פשטידות מוכנות טריות שימכרו ברשתות השיווק. לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "מטרתנו להפוך את חג שבועות לפלטפורמה שיווקית שתדגיש את השימוש היומיומי בגבינות תנובה".
אנו עושים זאת בעזרת חוברת המתכונים המסורתית שתישאר בבתים במהלך כל השנה ובאמצעות קמפיינים לשף הלבן ולפיראוס המעודדים צריכת גבינות ושילובם בתפריט היומי תוך שימת דגש על נוחות, קלות ההכנה ואחוזי השומן הנמוכים".