שיתוף פעולה מיוחד נרקם בין "הבצפר", בית הספר של איגוד הפרסום לבין הסוכנות היהודית. במסגרת סדרת אירועים לציון 80 שנים לארגון, בחרה הסוכנות ליזום תערוכת כרזות, אשר תוצג בנמל תל אביב ביום רביעי וחמישי 5-6 בחודש אוגוסט ובהמשך, תנדוד התערוכה ברחבי הארץ. מי שנבחרו להכין את הכרזות הם הסטודנטים בקורס הקופירייטינג וסטודנטים במסלול הגרפיקה של "הבצפר"- בית הספר של חברות הפרסום.
התערוכה תהיה בנויה בצורת שדרה של 8 לוחות מודעות עגולים, אשר יפוזרו בנמל ת"א ועליהם יודבקו הכרזות. תערוכת הכרזות היא בסגנון של ישן-חדש כאשר ישולבו כרזות ישנות, שהפיקה הסוכנות היהודית במרוצת השנים, לצד כרזות חדשות שיצרו תלמידי "הבצפר". במקביל לתערוכה יתקיים בנמל הפנינג פתוח לציבור, שיחשוף באופן חוויתי, את תחומי העשייה של הארגון. הכרזות המוצלחות ביותר אף ישולבו בפרסומים העתידיים של הסוכנות.
הסטודנטים נתבקשו להכין עבודות אשר מביאות לידי ביטוי את פעילותה של הסוכנות היהודית בבניין הארץ, השקעה בפריפריה, עלייה כאשר כל סטודנט בחר את הכיוון המועדף עליו. עבודותיהם של הסטודנטים הם שענטז של חדש וישן ומשולבים בהם הומור וצבעוניות עזה.
התערוכה תוצג בנמל במהלך חודש באוגוסט ולאחר מכן תוצג ברחבת הסוכנות בירושלים.
ורד בטש מנהלת "הבצפר ": ארגון תערוכת הכרזות עבור הסוכנות היהודית לא היה פשוט כלל, שכן היסטורית הרעיון המרכזי שעמד בפניה היה עלייה, משהו שעם השנים הפך להיות פחות רלוונטי, ועל פניו יש גופים ממשלתיים שמקדמים את הנושא. מאז הסוכנות עושה דברים גדולים חשובים ומבורכים לחברה הישראלית, שאת רובם אף אחד מאתנו לא מכיר. האתגר היה עצום ועמד בקונספט המרכזי שעומד מאחורי ה"בצפר" – התמודדות עם לקוח לא שיגרתי ושילוב מסלולי לימוד במקרה זה גרפיקה ארט וקופירייטינג ממש כמו בעולם האמיתי ".
ויז'ואלים לתערוכה נתרמו ע"י אימג'בנק, ואוסף הכרזות והכרוזים של הארכיון הציוני המרכזי. בליווי פיני מזרחי סמנכ"ל קריאטיב בפרסום פלד ומירי פרידמן מנהלת מסלול הגרפיקה ב"הבצפר".