שיתוף פעולה ראשון מסוגו יאפשר השוואת מחירי ביטוח רכב באמצעות מוקד טלפוני

השירות מושק על ידי EasyCall בשיתוף עם אתר האינטרנט B2Bit ומאפשר ללקוחות להתקשר מכל טלפון ולבצע תוך כמה דקות השוואת מחירים מקיפה בין מאות חברות וסוכני הביטוח מכל הארץ.



נועם נחמני, מנכ"ל EasyCall: "שירות זה, כמו גם שירותים עתידיים שאנו עומדים להציע, הם חלק מהיעד שהצבנו לעצמנו והוא לספק לכל אזרח מוקד אחד המציע קשת רחבה של שירותי מידע איכותיים בצורה אינטראקטיבית בכל שעה ומכל מקום."



חברת EasyCall, המספקת שירותי איתור אנשי מקצוע איכותיים, מכריזה על שיתוף פעולה עם אתר B2Bit.co.il, זירת הביטוח האינטרנטית, במסגרתה ניתן יהיה לבצע השוואת מחירי ביטוח רכב באמצעות המוקד הטלפוני (חיוג כוכבית 5106 מכל טלפון) בכל שעה וללא כל תשלום.



השירות החדשני והייחודי מאפשר לקבל תוך דקות את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר לביטוח הרכב. מערכת המידע המתקדמת של אתר B2Bit מבצעת סריקה בין החברות והסוכנויות ביטוח מכל רחבי הארץ ומשיגה עבור הלקוח את פרטי ההצעה הטובה ביותר ובהתאמה אישית עבורו.



נועם נחמני, מנכ"ל חברת OneCall, מפעילת שירות EasyCall, אמר כי "מהלך זה, בשיתוף עם אתר האינטרנט B2bit, הוא צעד נוסף בחזון של EasyCall לשיפור איכות הצריכה של הציבור בישראל באמצעות יצירת זירת פעילות אחת המקשרת בין הציבור הרחב לבין ספקי השירות האיכותיים ביותר בשוק".



"כמויות המידע האדירות שכולנו נחשפים מדי יום, מקשה מאוד להפיק את הידע האיכותי שיאפשר לנו לקבל החלטות יומיומיות טובות יותר. שירות השוואת מחירי ביטוח, כמו גם שירותים עתידיים שאנו עומדים להציע, הם חלק מהיעד שהצבנו לעצמנו ולספק לאזרח מוקד אחד הכולל קשת רחבה של שירותי מידע איכותיים בצורה אינטראקטיבית בכל שעה ומכל מקום," אמר נחמני.



רביד לוי, מנכ"ל B2Bit, אמר כי "השירות החדש מספק מענה מהיר ויעיל לאחת הבעיות המלוות כל אחד מאיתנו והיא כיצד למצוא את מחיר הביטוח הזול ביותר בהתאמה אישית עבורנו מבלי לערוך סקר שוק מייגע בין עשרות סוכני ביטוח. אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה מול EasyCall יאפשר להעתיק את השירות אותו אנו מספקים באתר האינטרנט B2BIT.co.il לטובת אפיק משלים של מוקד טלפוני ולספק את השירות בצורה אינטראקטיבית לקהלים רחבים יותר."



חברת EasyCall השיקה לאחרונה שירות טלפוני ואינטראקטיבי המאתר עבור הלקוח במהירות ויעילות את איש המקצוע האיכותי ביותר הקרוב אליו בעשרות סיווגי מקצוע שונים. השירות החדש, המופעל על-ידי מערך נציגי שירות מיומנים הזמינים ללקוח, מוצע באמצעות שיחת טלפון או דואר אלקטרוני הנענה מייד – וכל זאת 24 שעות ביממה וללא תשלום. אנשי המקצוע הרשומים במאגר המידע של החברה נבחרו רק לאחר שעברו תהליך סינון קפדני שכלל סקרי שביעות רצון לקוחות על פי מדדים שונים כגון אמינות, דיוק בזמנים, מחיר הגון ומקצועיות. כמו כן, אנשי המקצוע מחויבים לחתום על אמנת שירות בה הם מצהירים כי יעמדו בסטנדרטים גבוהים של אמינות, הגינות ומקצועיות ללקוח.

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס