שלושה לקוחות חדשים לאולמדיה: GSTAT, Neway ו- SRL

שלושה לקוחות חדשים מתחום הטכנולוגיה הצטרפו למשרד יחסי הציבור אולמדיה: GSTAT, Neway ו- SRL



GSTAT מתמחה בפיתוח ויישום פתרונות כריית מידע (Data Mining). החברה מספקת ללקוחותיה פיתרון עסקי כולל תוך מתן מענה להיבטים אנליטיים, מחשובים ותפעוליים. החברה מספקת שירותים בשני תחומי ליבה עיקריים: שיווק ממוקד לקוח, ניהול סיכוני אשראי ויישום הוראת בזל II וסולבנסי II.



Neway מתמחה במתן פתרונות מיחשוב ו- IT כוללים. החברה מציעה ללקוחותיה התמחות במספר תחומים: תשתיות IT, ניהול פרוייקטים וניהול מידע (התמחות ב- SharePoint ו- MS Project), השמה ומיקור חוץ ועוד. Neway מציעה ללקוחותיה שירותי ייעוץ ותמיכה ברמה גבוהה ביותר, הנסמך על מומחי החברה, שותפיה העסקיים ומוקד שירות 24X7.



קבוצת SRL מתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים ייחודיים ושירותים מקצועיים בתחום התוכנה והתשתיות לארגונים עסקיים וציבוריים. התמחות הקבוצה מחולקת לתחומי פעילות המספקים יחד פתרונות מערכתיים ומשלימים זה לזה בתחומי מערכות אנליטיות עסקיות למנהלים ((BI, מחסני נתונים, אנליזת מסמכים ואחסונם, ניהול תהליכים עסקיים (BPM), מערכות שיבוץ, שרתי XML ארגוניים, אינטגרציה ושילוב מערכות ועוד.



חברת אולמדיה ייעוץ תקשורתי-שיווקי מתמחה בייעוץ, תכנון וביצוע פעילות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ומגוון פעילויות תקשורת שיווקית משולבת לחברות וארגונים ישראלים ובינלאומיים. את עיקר התמחותה וניסיונה צברה החברה בקרב חברות בתחום העסקי-כלכלי בתחומים כגון: היי-טק, אינטרנט, סטארט אפים, שיווק, פיננסים, נדל"ן, משאבי אנוש ועוד. לאולמדיה פתרונות יחסי ציבור בארץ ובחו"ל. בין לקוחות אולמדיה כיום: מטריקס, ג'וניפר נטוורקס, We!, NetApp, פוג'יטסו, נובל ישראל, אלעד מערכות, פאוור תקשורת, קבוצת טכנולוגיות, פרודוור ועוד.



אולמדיה מפעילה גם את פורטל השיווק – Allmarketing.co.il.



אולי יעניין אותך

 סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
 משרדי
 פרטנר
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח