שלושה קמפיינים חדשים עולים על מסכי Infomotion המפעילה את מסכי ה-LCD בתוך קווי תחבורה ציבורית, באוטובוסים ובמוניות שירות. רשת מלונות פתאל חתמה על הסכם שנתי בשווי מוערך של 85,000 $, הרשת הקימונעית 'אימפריה' מרחיבה את פריסת שלטי החוצות שלה גם למסכי ה-LCD ומעלה אותו למשך חודש ימים בשווי מוערך של 9,000 $. משקה האנרגיה האוסטרי 'אורגזמה' יעלה על המסכים עד סוף חודש נובמבר בשווי מוערך של 30,000$.
המותג 'אורגזמה' נמצא בשלב החדירה השני שלו לשוק לאחר שהושק באפריל השנה. שלב זה כולל קמפיין פרסומי רחב עם פריסה טלוויזיונית, שילוט חוצות, קמפיין מודעות פרובוקטיבי בעיתונים ומתן חסות לאירועים בולטים בחיי הלילה. תחת הסלוגן "אורגזמה, אין מצב שלא תגמור" נמכרו ב- 10 ימי ההשקה הראשונים של הקמפיין יותר – 100 אלף פחיות שאותו הוביל הדוגמן אנריקה מצרפת, שהשתקע לאחרונה בישראל.