שלוש תוכניות ניהול בשיווק בשיתוף בכירים מענף הפרסום, התקשורת והשיווק לצד מומחי אקדמיה מהארץ ומהעולם

תוכניות השיווק של להב מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב יפתחו החל מהחודש ומיועדות למנהלים בכירים מתחומי השיווק השונים. התוכניות יעסקו בכל מה שחדש בעולם השיווק, הפרסום והתקשורת בעולם ובישראל.




חדשנות בשיווק: יישומים עדכניים מהשטח – בעקבות הצרכן האובד




בשבוע הבא תיפתח תוכנית לימודים ייחודית חדשנות בשיווק: יישומים עדכניים מהשטח של להב מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב תוכנית הלימודים תתמקד בשינוי שחל בעולם הפרסום והשיווק ובהתאמתו למציאות החדשה בסביבה התקשורתית. מבין המרצים ניתן למצוא בכירים בענף השיווק והפרסום בארץ בניהם פרופ' אורן קפלן, מומחה לשיווק; ריקי דרורי, סמנכ"ל גוגל ישראל; יוני קיש, סמנכ"ל אסטרטגיה של קבוצת מקאן אריקסון, יעקב קדמי, מומחה באסטרטגיה שיווקית ובבניית מותגים; רפי בהרב, מנכ"ל טמפו עד לאחרונה; אלי גידור סמנכ"ל שיווק וסחר שופרסל; ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב; נעם מנלה, מומחה לחשיבה יצירתית בפרסום; אלי מרון, מנכ"ל סינרגיה ריטייל; ד"ר תמר צאיג, מנכ"ל
MAP; ד"ר אורי אורן מומחה למיתוג סביבתי;



בין נושאי הלימוד: יישומי אסטרטגיה שיווקית, ניהול חוויית הלקוח,הבטחות מותגיות ומערכת צרכן – מותג, פילוח לקוחות – גישות עדכניות, תקשורת שיווקית בעידן Google, ניהול קמעונאי וערוצי שיווק – עדכונים מהשטח, שיקולים אסטרטגיים בהתפשטות לשווקים בינלאומיים, שיווק לא קונבנציונאלי: WOM, שיווק רשתי ואינטראקטיבי, נוירו-שיווק: יישומי מחקר המוח להתנהגות הצרכן, שיווק חברתי ומכוון ערכים, הפסיכולוגיה החיובית – הצרכן מחפש משמעות ועוד.




פרופ אורן קפלן, מנהל אקדמי של תוכנית חדשנות בשיווק


יישום חדשנות באמצעות מתודולוגיות מבוססות עיצוב: מומחים לעיצוב ארגוני ממכללת דומוס איטליה, מגיעים להרצות ישראל



לראשונה בישראל להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, בשיתוף מכללת דומוס במילאנו, איטליה תקיים סדנת "יישום חדשנות באמצעות מתודולוגיות מבוססות עיצוב". הסדנה שתפתח בינואר ותיערך כשלושה ימים, תעסוק בגישות עיצוב שונות וביישומן ליצירת חדשנות. הסדנה תתמקד בכלים לגיבוש חזון מבוסס עיצוב לארגון וכן באופן בו גישת העיצוב, כמרכיב ארגוני- תרבותי, מיתרגמת למוצרים, תהליכים ולאסטרטגיות ארגוניות חדשות.



המנהל האקדמי של הסדנה הוא יעקב קדמי, מומחה באסטרטגיה שיווקית ובבניית מותגים, יועץ לחברות בינלאומיות ומי ששמש כסמנכ"ל השיווק של פרטנר בעת השקתה.


בין המרצים: אודי אהרוני, מנכ"ל להב , משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל, פרופ' עזרי טרזי, ראש מגמת ניהול העיצוב בבצלאל, פרופ' ברק ליבאי מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב וכן מומחי עיצוב ממכללת דומוס באיטליה המובילה בעיצוב. הסדנה מיועדת לצוותי מנהלים מחברות, מנכ"לים ומנהלים בכירים מתחום השיווק, מחקר ופיתוח, אסטרטגיה, פיתוח עסקי ותקשורת ארגונית. צוותי המנהלים יכינו פרויקט להטמעת השפה העיצובית בארגונם, שילווה ויוצג בפני פאנל המרצים.





יעקב קדמי, מנהל אקדמי של יישום חדשנות באמצעות מתודולוגיות מבוססות עיצוב


ניהול השיווק: כל הידע השיווקי והניהולי בתוכנית אחת


תוכנית הלימודים "ניהול בשיווק" שתיפתח בחודש ינואר תעסוק בתהליכים, ובמתן כלים מעשיים ושיטות בניהול השיווק, אסטרטגיה ותקשורת שיווקית. התוכנית מיועדת למנהלי שיווק ולעוסקים בתחום המעוניינים להכיר, להעמיק, לעדכן ולתרגל את הידע והמעשה של ניהול השיווק.


מרצי התוכנית באים מתחומי השיווק השונים ומכהנים כמנהלים ומומחים לשיווק מהשורה הראשונה בישראל בניהם ד"ר מאיר קרלינסקי, מומחה לשיווק; דני בירו, יועץ שיווק ואסטרטגיה; אבנר ברנע, יועץ אסטרטגי; מיכאל גלי, יועץ שיווק; ד"ר רוני הורוביץ, מנכ"ל רב מסר בע"מ; איתן כסיף, מנכ"ל TNS/טלגאל; פרופ' ברק ליבאי; קובי פומפן, מנכ"ל קומפני; שי שחל, מנכ"ל Comfy; ד"ר מיכל שפירא, יועצת שיווק.



בין נושאי הלימוד: חקר שוק והתנהגות צרכנים, פילוח שוק ומיצוב, תכנית שיווק, מדיניות מוצרים ומחירים, ערוצי הפצה, ניהול מערך מכירות, ניהול קשרי לקוחות, תקשורת שיווקית: תכנון אסטרטגי ופתרון קריאטיבי, קידום מכירות, ערוצי מדיה, יח"צ, שיווק באינטרנט




ד"ר מאיר קרלינסקי, מנהל אקדמי של תוכנית ניהול השיווק

מידע נוסף ניתן למצוא באתר להב:
https://www.lahav.ac.il/

אולי יעניין אותך

pexels-photo-8472919_1726033750064

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''