שלי ברגמן, התמנתה למנהלת פרויקטים בחברת הגלויה של שלי המתמחה בפרסום חוויתי באמצעות גלויות. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על הוצאה לפועל וליווי פרוייקטים שיווקיים ועסקיים וכן על ייזום מהלכי פיתוח עסקי. שלי ברגמן בת 27, היא בוגרת לימודי תקשורת וסוציולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים, שימשה בעבר כתקציבאית יחסי ציבור בארד תקשורת, לפני זה עבדה כתקציבאית במשרד יחסי הציבור אתי אשד.
חברת הגלויה של שלי הוקמה לפני כ – 12 שנים על ידי שלי רוקח. החברה מתמחה בפרסום וקידום מכירות חווייתי ב – 700 מוקדי פנאי ובילוי, באמצעות גלויות. עם לקוחות החברה נמנים: ישראכרט, תנובה, UMI, דיפלומט, מפעל הפיס, קוקה קולה, לאומי כארד, גלוברנדס, ביו פט יבואנית נוטרו צ'ויס, עיריית תל אביב, בזק, האגודה למלחמה בסרטן, נייקי, בנק לאומי, פלאפון, אתר REST, מוזיאון ישראל ירושלים, מכון גתה ועוד.