קבוצת שלמה Sixt החליטה להרחיב את פעילותה ולפנות לקהל דוברי רוסית באמצעות מחלקת יחסי ציבור בשפה הרוסית בארד תקשורת. הקבוצה כוללת את החברות, שלמה Sixt השכרת רכב, ניו קופל Sixt ליסינג תפעולי, ניו קופל Sixt מכירת רכב מיד ראשונה וניו קופל Cal. במהלך שנת 2008 החברה תקדם במגזר הרוסי את שירותי החברה, ביניהם השכרה רכב, מכירת רכב מיד ראשונה וליסינג פרטי.
יאנה בבציקי, מנהלת מחלקת יחסי ציבור בשפה הרוסית ב"ארד תקשורת": בשנתיים האחרונות הולכת וגוברת הפניה של חברות ורשתות ישראליות לקהל רוסי באמצעות מדיה נרחבת שהלכה והתפתחה בישראל, המיועדת לדוברי וקוראי רוסית בפורמטים מגוונים ומקוריים. להערכתנו מדובר בגידול בקצב של כ- 40% בשנה, עשרות חברות שמתחילות או ממשיכות לפנות לקהל הרוסי לא רק בשפתו אלא גם בפעילויות ייעודיות, המתאימות להעדפות התרבותיות הייחודיות של קהל זה."
מחלקת יחסי ציבור בשפה הרוסית בארד תקשורת מתמחה בייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור במגזר הרוסי. בין לקוחות המחלקה: קוקה-קולה ישראל, אמישראגז, אגד, קרייזי ליין , ESCADA SPORT, שרינג פלאו, ZER4U , רשת מסעדות ספגטים, אירוע "מרוסיה באהבה".
בשנת 2007 הכפילה המחלקה בשפה הרוסית בארד תקשורת את היקף פעילותה. בשנה האחרונה הצטרפו לחטיבה 10 תקציבים חדשים, וביניהם: גן העיר, רשתות הבורסה לתכשיטים ויהלומי פוזיילוב, LUCCI , מדינה מילאנו, אגד תיור ונופש, OOVOO תקשורת, GMT ואחרים. פעילות זו משקפת גם את הגידול בנפח תקציבי הפרסום המגזריים בחברה.