קבוצת הייטקיסטים ומתנדבים משיקים מיזם תמיכה חברי התנדבותי

קבוצת הייטקיסטים ומתנדבים משיקים מיזם תמיכה חברי התנדבותי – 'עזרה לייב' – המחבר בין מתנדבים לבין אנשים שמחפשים תמיכה עקב המלחמה וזקוקים לסיוע ואוזן קשבת

המיזם מבוסס על טכנולוגיית AI משולבת וידאו שנמצאת בשימוש במוקדי שירות במגזר הבנקאות בחו״ל

עבור רבים המלחמה בעזה, שנפתחה במעשי הזוועה של חמאס ב-7 באוקטובר, גרמה למצוקות קשות. ישראלים ויהודים ברחבי העולם מנסים להבין, להתאבל ולעבד את האירועים אך מתקשים לעשות זאת מיידית – שכן הדבר כרוך במספר עצום של התמודדויות מורכבות ובלתי נתפשות. Ezra.live, מיזם התנדבותי ייחודי וראשוני, נולד כמרחב בטוח שבו ישראלים בארץ ויהודים בחו״ל יכולים לשוחח ביניהם, לתקשר ולהתמודד ביחד עם המציאות החדשה.

מטרת היוזמה היא לאפשר לאנשים אוזן קשבת לשוחח שיחה חברית מרחוק ואחר כך להמשיך הלאה כרגיל. למשל אדם שצפה בדיווח שהפריע לו בטלוויזיה ורוצה לשוחח על כך, או פשוט חש לבד ומעוניין באוזן קשבת, או מתקשה למצוא דבר מסוים באינטרנט כדי לקבל עזרה, או חווה מקרה של יחס אנטישמי בקמפוס. המתנדבים של Ezra.live זמינים לעזור ולתמוך חברית אחד בשני מרחוק.

המיזם הוא פרי יוזמה של יובל מועד, מנכ"ל חברת Eazyshow Inc, חברת טכנולוגיה ישראלית אמריקאית שמשרדיה במישיגן והצטרפו אליו קבוצה של מתנדבים, חברים ועמיתים מתעשיית ההיי-טק. ביחד הם פיתחו את מיזם Ezra.live שמסייע לאנשים ונשים שחווים לחץ, בדידות, פגיעה מאירוע אנטישמי ועוד. כל אחד מהם יכול לפגוש בשיחת וידאו מתנדב שמציע להם אוזן קשבת ומפגין הזדהות חברית למצבם. Ezra.Live הוא שירות התנדבותי המוצע ללא כל תשלום. המתנדבים מגיעים מרקעים וממגוון תחומי תעסוקה שונים ומנסים לתרום כשכל מטרתם היא להיות אוזן קשבת ולתת כתף תומכת לזולת. Ezra.live הוא שירות תמיכה ידידותי של אנשים לאנשים, פנים אל פנים (או אודיו) והוא עושה שימוש בטכנולוגיה מבוססת וידאו שפיתחה חברת Eazyshow עבור מוקדי שירות לקוחות בווידאו (Video Contact Center) לתמיכה אחד על אחד מרחוק כמו לדוגמא בבנקים.

המיזם מאפשר לאנשים בעלי רצון טוב, תשוקה ויכולות להקשיב ולשוחח עם אלה הזקוקים לסיוע כדי להתמודד עם הימים הקשים שאנו חווים עתה. זאת באמצעות קליק אחד באתר –Ezra.live. המתנדבים מקבלים את השיחות מאנשים הפונים לתמיכה. במקרים שבהם המתנדבים לא מסוגלים לספק את התמיכה הנדרשת הם מנסים להפנות את המתקשר למוסדות הרלוונטיים כדי לקבל מענה לצרכים שעולים בשיחה.

'עזרה לייב' מפרסמים דרך חברים, רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, ודרך משפיענים. בין המשפיענים שהעלו סרטונים: ציפי שביט, ישראל אהרוני, דון לני גבאי, ושרון כהן.

יובל מועד, מנכ"ל Eazyshow: "המלחמה גורמת לתחושות לחץ, בדידות ותיסכול בקרב אנשים רבים. הייעוד של Ezra live הוא לסייע לאנשים להתמודד טוב יותר עם המצב באמצעות מתנדבים עם אוזן קשבת דומה לזו של חברים. לפעמים, האפשרות לדבר עם מישהו עושה את ההבדל אפילו אם המתקשר אינו מכיר את המתנדב. אוזן קשבת אוהדת ובלתי שיפוטית היא כל מה שנדרש לאדם כדי לעבור את היום".

אודות Eazyshow

Eazyshow נוסדה בשנת 2020 על רקע אובדן האמון הגלובלי של לקוחות בעיקר במגזר הבנקאות כתוצאה מהמעבר החריף לבנקאות דיגיטלית מקוונת שפגע באמון הצרכנים וגרם לנטישה. פתרון הוידאו של Eazyshow למרכזי שירות (CCaaS – Contact Center as a Service) מפיח חיים במסע הדיגיטלי של הלקוח באמצעות מוקד המספק שירות אישי, פנים אל פנים שמצמצם את החיכוך בין ארגונים לבין הלקוחות המשתמשים בעידן הדיגיטלי. ניתן להטמיע את השירות באתרים של ארגונים או באפליקציות סלולר.

אולי יעניין אותך

הארון החברתי קרדיט דוד ששון (3)
מפגש-פנים חדשות-צילום אורי גולדברג
Ashkelon,,Isr,-,Mar,21,2008:purim,Celebration,,Adloyada,Parade,On
דורין פרנקפורט, קורנית דיגיטל ואנג'לי למען נפגעי המסיבות
צמיד לב עוטף בציפוי זהב 80 שח - צילום דניאל ישר (1)
דניאל סרפתי-צילום יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח