שניידר אלקטריק משיקה קמפיין דיגיטל "אתגר החשמל לעסקים"

חברת שניידר אלקטריק משיקה קמפיין לאיתור של בעלי עסקים קטנים להתנסות בפתרון חדשני מבוסס IoT המאפשר לנטר את צריכת החשמל בעסק בזמן אמת. האפליקציה החדשה של שניידר אלקטריק מאפשרת לבעליו של עסק קטן להיות בשליטה על אספקת החשמל מכול מקום ובכול זמן, ולקבל התראות במצבים של צריכה חריגה או נפילות מתח חשמלי. במסגרת האתגר של שניידר אלקטריק היא מזמינה בעלי עסקים קטנים להתמודד בדף הפייסבוק שלה ולתאר כיצד המערכת החדשה תוכל לעזור לעסק. בתאריך ה-16 לדצמבר תכריז שניידר אלקטריק את שמות הזוכים, ותיצור עימם קשר לתיאום ההתקנה של האפליקציה.



האפליקציה של שניידר אלקטריק מיועדת לעסקים קטנים – דוגמת: מסעדות, מעדניות, חנויות מכולת, סופרמרקטים שכונתיים, מאפיות, אך גם סטארט אפים וגופי טכנולוגיה – הנסמכים בפעילותם על ציוד המופעל באמצעות חשמל – דוגמת: מקררים, תנורים, מערכות מיזוג, ועוד. המצב כיום הוא שבעל העסק יוצא ממנו בערב, נועל את שעריו, ואין לו שום אינדיקציה אם מערכות החשמל ממשיכות לעבוד כסדרן במהלך הלילה. למעשה, הדרך היחידה עבור בעל העסק לקבל אינדיקציה על קצר חשמלי תהיה כאשר יקבל טלפון על שריפה ממכבי האש, או כאשר יגיע בבוקר ויגלה שסחורה בשווי מאות אלפי שקלים התקלקלה במקררים שאספקת החשמל אליהם פסקה במהלך הלילה.



שניידר אלקטריק פיתחה את אפליקציית EcoStruxure Facility Expert for Small Business המציעה ניטור רציף של אספקת החשמל לעסק הקטן, ולפקח על מערכות החשמל שלהם ישירות מהטלפון החכם, ולהיות עם היד על הדופק מכול מקום בעולם ובכול שעה. בונוס נוסף של האפליקציה – יכולת לנטר את צריכת החשמל בעסק, מה שיכול להביא להתייעלות אנרגטית ולחסכון כספי בתשלומי החשמל של העסק. האפליקציה מחברת את ארון החשמל של העסק למערכות הענן והאנליטיקה של שניידר אלקטריק. משם מועבר המידע בזמן אמת לטלפון החכם שבשימושו של בעל העסק, כך שמתקבל ניטור מסביב לשעון של אספקת החשמל לעסק.


יגאל מנוח, סמנכ"ל השיווק בשניידר אלקטריק ישראל: "חשמל הוא מרכיב קריטי בפעילות של כול עסק, והאפליקציה נועדה לאפשר שמירה על רציפות עסקית שלו. השימושיות באפליקציה היא רבה – אלו יכולים להיות בעלי מאפיות שידעו בוודאות שהתנורים מתחילים לעבוד לפנות בוקר, בעלי מסעדות ובתי קפה המיודעים אם נשכחו תנורים דולקים מעבר לשעות הפעילות, משרדים שבעלי העסק מקבלים התרעה על פעילות מערכת המיזוג שלא לצורך ובדרך זו חוסכים כסף, בעלים של סופר מרקטים ומכולות שישנים בלילה בשקט כאשר הם יודעים שהמקררים שלהם מנוטרים בזמן אמת, או בעלים של מפעלים קטנים שיודעים שהמכונות אצלם עובדות ללא הפסקה בזכות ניטור אספקת החשמל. האפליקציה מאפשרת לחסוך כסף רב בהוצאות החשמל, מבטיחה פעילות רציפה של העסק, וגם מסייעת במניעה של תאונות הנובעות מתקלות במערכת החשמל."

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח