יצרנית מעדני הבשר "יחיעם" (בבעלות קיבוץ יחיעם שבגליל) השלימה לאחרונה מהלך של מיתוג ועיצוב מחודש של אריזות מוצריה, עפ"י קונספט חדש שפותח בשיתוף עם חברת המיתוג "נאו גרופ" (בראשות פיליפ בולקייה).
המהלך הושלם לאחר תקופה של מו"פ בהשקעה של כ-900 אלף ₪.
תמיר דגן, מנהל השיווק ב"יחיעם", מסר כי הבשורה החדשה של "יחיעם" היא להביא את המעדנייה למדף, (בין היתר, באמצעות סדרת "טעם של מעדניה", אשר זכתה במוצר השנה 2008 בקטגוריית מעדני הבשר). השפה המותגית החדשה נותנת מקסימום ביטוי לחוויית הטעם, איכות המוצרים ושיטות הפריסה החדשות. שקיפות ובהירות האריזות תוך הדגשת ערכי הטבעיות והבריאות נועדו להדגיש את טעמם המשובח של קשת המוצרים ומראם הטבעי. הקונספט של המיתוג החדש מבוסס על עיצוב מינימליסטי שמעמיד את המוצר במרכז ולא את האריזה ("המוצר מדבר בעד עצמו").
פיליפ בולקייה: "הצרכן הישראלי נמצא בתהליך של שינוי, התבגרות ומודעות. מגמת הבריאות אינה אפיזודה חולפת – היא כבר חלק מאורח החיים היומיומי של הצרכן, והרוב המוחלט של הציבור מעוניין לשמור על אורח חיים בריא. הצרכן המודרני מחפש אוכל טעים, פחות מתועש, טרי, בריא ואמיתי.
לאור השינוי וההתבגרות של הצרכן הישראלי, ולצד האירועים שחלו בחברת "יחיעם", החלטנו שהגיע הזמן לעשות שינוי."