שקיפות ללקוח: Yango מציגה מחיר נסיעה מחושב מראש

אפליקציית המובייל Yango מבית Yandex (נסד"ק: YNDX) הכריזה כי מעתה תציג מראש את מחיר הנסיעה הסופי אותו ישלם הלקוח.


בעת הזמנת מונית באפליקציית Yango, לאחר הזנת פרטי הנסיעה המלאים, מחיר הנסיעה אשר יופיע באפליקציה לא ישתנה עד תום הנסיעה ויהיה שקוף וידוע מראש. בנוסף, לתקופת ההשקה Yangoתספק הנחה נוספת בגובה 25% אחוזים שיחושבו למחיר הסופי.


מהפכה זו הפכה אפשרית בזכות טכנולוגיות למידת מכונה (ML) מורכבות אשר יכולות לחזות את המחיר העתידי בדיוק רב. מערכות אלו מתבססות על נתיב הנסיעה, חיזוי זמן הנסיעה בהתאם למשתנים השונים (זמן בשנה, שעה, יום, נתוני התעבורה המשתנים ומשתנים רבים נוספים הנלקחים בחשבון). בכל הזמנה ניתן לדעת מראש את מחיר הנסיעה ללא חששות – מחיר אשר יהיה נמוך יותר או שווה למחיר המוצג על צג המונה של הנהג. נסיעות במונית יהפכו לפשוטות יותר ושקופות יותר עבור המשתמשים.


זהו רק צעד ראשון במאמציה של Yango להוביל לשיפור חווית משתמש בענף המוניות בישראל. אנו צופים לראות בעתיד הקרוב שיפורים נוספים אשר יספקו הן לנוסעים והן לנהגים חוויה טובה ונוחה יותר משמעותית – בכל נסיעה.


על פי חוק, המחירים אשר יוצגו לנוסעים לא יהיו גבוהים יותר מהמחיר המוצג במונה בכל מקרה. הטכנולוגיות המתקדמות של Yango לקחו בחשבון את תעריפי המדינה, כך שהמחיר המשוכלל יהיה שווה או נמוך יותר ממחיר המונה, כך שהמהלך כולו נשען ומתבסס על החוק הישראלי.


השינוי באפליקציה אשר הושק באופן רשמי, נמצא במצב בדיקה והתאמה מתמדת, כך שיתכנו שינויים ועדכונים נוספים בעתיד, תוך התחשבות בבקשות הנהגים והנוסעים באופן קבוע על מנת לספק חוויה נוחה וקלה ככל שניתן.


יניב אלפי, מנכ"ל Yango ישראל, מסר: "במצב כיום בישראל, המחיר אשר מופיע על צג המונה בתום נסיעה – הוא המחיר הסופי והמוחלט. אך אנו יודעים עד כמה מחיר ידוע מראש הינו בעל ערך לנוסעים. הודות לטכנולוגיות המתקדמות שלנו והסטטיסטיקות שצברנו במהלך חצי השנה האחרונה בישראל, אנו יכולים לחזות מחיר נסיעה בדיוק רב ולהתחייב אליו, וכל זאת בהתאם לחוק."


עוד מוסיף אלפי: "אני מבטיח בזאת כי זוהי רק ההתחלה של שינוי משמעותי בחוויית משתמשי המוניות בישראל. אנו עתידים להשיק עוד יכולות טכנולוגיות מתקדמות ושירותים אשר ימשיכו לבסס אותנו כמובילים בענף. כלל היכולות והשירותים אותם נשיק פותחו או הותאמו על ידינו במיוחד עבור השוק המקומי, וישפרו את חווית השימוש בשירות שלנו הן עבור הנוסעים והן עבור הנהגים. אנו מרוצים מההתקדמות אותה עברנו מאז ההשקה בישראל, והודות לטכנולוגיות שלנו, אנו מצליחים לספק מחירים הוגנים אפילו במגבלות השוק הקיימות".


אפליקציית Yango הושקה בישראל בדצמבר 2018 ולאחר שבועיים מיום ההשקה הגיעה כבר אל למעלה מ-100,000 הורדות. בנוסף לחלופה הצרכנית אותה הביאה Yango, מטרתה היא להנחיל רף גבוה במיוחד של שירות ומקצועיות בשוק הישראלי, ולקדם את ישראל לסטנדרטיים הבינלאומיים עליהם מקפידה Yangoבשווקים השונים.

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח