שקם אלקטריק משיקה שפה שיווקית חדשה תחת הקונספט: "בשקם אלקטריק תמיד מקבלים יותר"

רשת שקם אלקטריקיוצאת במהלך שיווקי ופרסומי רחב היקף שנועד לבסס את מעמדה של שקם אלקטריק כרשת מוצרי החשמל החדשנית והמשתלמת בישראל.



השפה השיווקית החדשה של שקם אלקטריק תתבסס על הקונספט "בשקם אלקטריק תמיד מקבלים יותר".



דודי מנטין, מנכ"ל רשת שקם אלקטריק, אמר היום: "אנחנו מאמינים שבזירה התחרותית של קמעונאות מוצרי החשמל יש להציע לצרכן ערך מוסף אמיתי. המהלך הנוכחי של שקם אלקטריק מביא לצרכן נוסחה חדשה ומהפכנית בקטגוריה זו: כל פעם שצרכן יקנה מוצר בשקם אלקטריק, הוא יהנה לא רק מהמחירים הטובים ביותר – אלא גם יקבל מוצר מתקדם או הטבות בלעדיות אחרות".




הסיסמה שנבחרה להוביל את המהלך היא "שקם אלקטריק – תמיד לפני כולם". במסע הפרסום, באמצעות באומן בר ריבנאי, הושקעו כ-4 מליון ₪ והוא יכלול, סרט פרסומת ומודעות בעיתוני סוף השבוע. הקמפיין, בכיכובו של השחקן רון שחר (כוכב "טלנובלה בע"מ") צולם ברומניה במשך 3 ימים, בהשתתפות עשרות שחקנים שלוהקו מבריטניה, ברזיל, ארצות הברית וצרפת, ובמרכזו זוג ישראלי צעיר המגיע לחו"ל, לטירת החלומות של הדוד העשיר. הדוד משוויץ בטירת הפנטזיות שלו, אבל כל מה שמעניין את הבחור הישראלי שלנו הם מכשירי החשמל המתקדמים הנמצאים בטירה – אותם ניתן להשיג בשקם אלקטריק… לפני כולם.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס