"שרוטונים" חברת התוכן המובילה והנצפית בישראל החלה לאחרונה להפעיל ערוצים בינלאומיים בפייסבוק וביוטיוב תחת שמה אליהם יעלו תכנים מקוריים ייעודים לחו"ל ואף תכנים מקומיים שיזכו לדיבוב ותרגום לשפות זרות.
דריסת הרגל הראשונה המשמעותית של שרוטונים בעולם היא שיתוף הפעולה עם אפליקציית הכדורגל המובילה 90MIN"" אליה נחשפים מידי יום מיליוני יוזרים מכל הגלובוס. שרוטונים יצרה עבורה מהודרת ספורט שבועית המסקרת את הליגות המובילות בעולם כמו הליגה האנגלית והספרדית וגם תעסוק בהתרחשויות שהרעידו את מגרש הכדורגל. עמוד הפייסבוק של 90MIN מונה למעלה ממילון עוקבים ושתי התוכניות האחרונות זכו להצלחה בינלאומית.
שחר בר דוד מנכ"ל ומייסד שרוטונים: "אחרי עשור של פעילות ענפה בישראל הגיע הזמן שלנו להמריא לפעילות גם מעבר לים.
בעידן שבו התכנים הדיגיטליים שולטים והפלטפורמות מאפשרות זמן תגובה מידי ומהיר לאירועים בעולם החלטנו לנצל את כוחנו כחברת התוכן המובילה בישראל בשביל לפרוץ גבולות גם בעולם. לדוגמה בתקופה הקרובה שרוטונים מתכננת להתייחס למערכת הבחירות הקרובה בארה"ב , בטח עם טיפוס צבעוני ושנוי במחלוקת כמו דונלד טראמפ."
עוד מוסיף בר דוד כי "בימים אלה אנחנו נמצאים במגעים מתקדמים מול גופים מסחריים ואסטרטגים המשפיעים בעולם."