שרותי תקשורת שיווקית מקיפים לתקציב שיווק מוגבל

ללקוח המצוי בשוק הישראלי יש בדרך כלל משאבים מוגבלים הן בכח אדם שיווקי והן במשאבים כספיים לפעילויות שיווק ופרסום. חשיבות רבה מאד, ניתנת אם כן, לבחירתו של משרד פרסום ולשרותי התקשורת השיווקית הניתנים על ידי המשרד והתאמתו לצרכיו המיוחדים של הלקוח.

עקב תקציב השיווק המוגבל וכח האדם המצומצם זקוק הלקוח למשרד פרסום שיוכל לספק סיוע ותמיכה מהותית בפעילויות השיווקיות של החברה, תוך מתן מענה הן לפעילות (Above The Line) ATL והן לפעילויות (Below The Line) BTL.

מאחר ואנו עוסקים בלקוחות בעלי תקציב שיווק נמוך יחסית, יש צורך במשרד פרסום שידע למקסם פעילות זו. על המשרד להכיל מחלקה מקצועית לשיווק ומחקר, מיומנת ומנוסה שתדע לבנות, לתמוך, לבדוק ולסייע בפעילויות השיווק השונות.
על המשרד לכלול את התכונות הבאות:

* הכרות מעמיקה עם צרכי השיווק של הלקוח.
* ניסיון בשוק הרלבנטי בו פועל הלקוח, לרבות מאפייני השוק (אוכלוסיות שונות, מתחרים, מחירים מוצרים וכו').
* יכולת איתור הזדמנויות וניצולן המירבי.
* מתן פתרונות שיווקיים בהתאם לאסטרטגיה השיווקית הכוללת של הלקוח.
* תכנון השיווק וייעוץ שיווקי שוטף (הערכת מצב שוק, איתור בעיות והזדמנויות, צפי עתידי ע"פ תרחישים שונים).
* בניית אסטרטגיות שיווקיות וכפועל יוצא – אסטרטגיה פרסומית.
* יכולת מוכחת בניהול מחקרי שוק (איכותיים וכמותיים) ניתוח והבנת תוצאותיהם ובהתאמת הפעילות השיווקית / פרסומית על פיהם.
* מערך מידע זמין על השוק הישראלי, פילוחו, מאפייניו, התנהגות הצרכן בו וכו'.

ניהול הפרסום
* ניסיון עשיר בעבודה עם חברות מתחומי שוק שונים, מקומי ורצוי גם בינלאומי.
* יכולת קריאטיבית מוכחת וניסיון קריאטיבי בכל אמצעי הפרסום.
* צוות מקצועי ומיומן של תקציבאים בעלי ניסיון בעבודה מול גופים מפרסמים המתמחים ומתמקצעים בתחומי שוק מגוונים.

מדיה
* תכנון מדיה המבוסס על היכרות עם מאפייני השוק וצינורות הפרסום השונים ומגובה בכלי מחקר של המדיה בשוק הישראלי.
* יכולת מוכחת ברכישת שטחי פרסום בתנאים המסחריים הטובים ביותר ובמיקומים הטובים ביותר עבור הלקוח.

Below The Line -BTL
לקוח בעל תקציב שיווק מוגבל, רצוי שירכז את פעילותו מול משרד פרסום אחד, אשר יוכל לספק לו שירותים בכל מגוון הפעילויות של התקשורת השיווקית.
לפיכך על המשרד להיות בעל יכולת לספק שירותים מקצועיים גם בתחום ה- BTL:
* פעילויות קד"מ תוך התייחסות לסגמנטים ספציפיים.
* ביצוע מבצעי שטח, כנסים, אירועים, מצגות, לרבות תכנון, הפקה וביצוע.
* יכולת מוכחת בהפקות פרינט מכל הסוגים ובכמויות קטנות כגדולות.

אינטרנט עכשיו
כיום כשה- WEB הופכת להיות יותר ויותר מדיום להמונים, חשוב שמשרד הפרסום יפתח מיומנות להבנת רשת האינטרנט ולשימוש בה. מיומנות הכוללת הכרת האתרים השונים, אופי הגולשים, טכניקות פרסום שונות (לא רק באנרים…) וצורות להעברת מסרים רלבנטיים. הכוונה ב"מיומנות אינטרנטית" היא ליחידה המתמחה ועוסקת בנושא באופן ייחודי.

ולבסוף, הכי חשוב שמשרד הפרסום יראה עצמו כשותף לחוויה השיווקית של הלקוח ושמעבר להברקות הקריאטיביות יחשוב גם על… שירות.

* יצחקי קורן הוא מנכ"ל משרד קורן-דורן תקשורת שיווקית בע"מ מקבוצת דורן תקשורת

אולי יעניין אותך

 אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח