רשת אופנת הגברים ml men משיקה בימים אלו שיתוף פעולה אסטרטגי עם יינות רקאנטי. במסגרת השת"פ, מותגו יינות רקנאטי תחת הלוגו של ml men, וישווקו במארז עץ יוקרתי וייחודי. מהחברה נמסר כי המהדורה המוגבלת של היינות תימכר בסניפי רשת ml men בלבד.
רשת ml men השקיעה במהלך כ- 1/2 מיליון דולר, והוא יכלול, לצד בקבוקי יין במארז ייחודי, קמפיין במגזינים לגברים וקד"מ בנקודות המכירה.
אבי מלכה, מנכ"ל ובעלים של רשת ml men, מסר כי: "מסקרים וקבוצות מיקוד שערכנו, עלה כי גברים מעוניינים בחוויית קניה מושלמת, הכוללת לא רק אופנה, אלא גם לייף סטייל, הקשור לעולם התוכן הגברי: סיגרים, יינות, שיתופי פעולה עם יבואני רכב ופעילויות שונות. לכן, בחרנו לשתף פעולה עם יינות רקאנטי, בעלי השם היוקרתי. הודות למהדורת יינות מוגבלת זו, אנו מספקים שירות ייחודי לקהל לקוחותינו".
עוד הוסיף מלכה כי מארזי היינות תחת שם המותג ml men משלימים את הקונספט העיצובי של חנויות הרשת בסגנון איטלקי, גברי ומחוספס, העושה שימוש נרחב בעץ – ולכן, כך גם עוצבו מארזי היינות.