שתוף פעולה ראשון מסוגו של תוכן שיווקי: "במיטה עם…", בהגשת מיכל אמדורסקי

שתוף פעולה יוצא דופן וראשון מסוגו בתחום התוכן השיווקי, נרקם בימים אלו בין חברת "הולנדיה", המרכז להנדסת השינה, לחברת ההפקות "רייפ-המאירי" ויצר תוכנית ראיונות אינטרנטית שתוביל מיכל אמדורסקי תחת הכותרת "במיטה עם…".



מדובר בתוכנית המבוססת על ראיונות המתקיימים על מיטת ה"גרויטי זירו" רחבת הידיים כשבכל פעם תראיין מיכל אמדורסקי סלבריטאי מעולם תוכן שונה (שחקן, זמר, דוגמנית, אושיית ספורט,סופר, פירסומאי) ותנהל עימו שיחה אינטימית שאפשר לנהל רק בחדר המיטות.


אבי ברססט, מנכ"ל ובעלי חברת "הולנדיה" מסר כי "באמצעות תוכנית זו מצאנו פלטפורמה שונה להמחיש את כל היתרונות של מיטת ה"גרוויטי זירו", שהינה המיטה המתכווננת המובילה בעולם, ולמקסם את הפוטנציאל בחשיפת סודם הגלום של סלב מקומי".



עוד הוסיף ברססט כי "הרעיון שעומד מאחורי התכנית "במיטה עם…" הינו להמחיש עד כמה החיים במיטה דינאמיים, משתנים מאחד לאחד וכמובן מעניינים שהרי, במיטה קורים דברים נוספים מעבר לשינה".



התוכנית תעלה במהלך חודש יולי בלעדית באתר YNET של ידיעות אחרונות למשך חודש כשכל תוכנית אינטרנטית הינה באורך של 5 דקות לכל פרק.


אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים