בישראל קיימים היום עסקים קטנים, וברובם, בעל העסק עצמו נאלץ לבצע מספר תפקידים שונים בעסק (ניהול, פרסום, ניהול פיננסי, תפעול) במקביל להיותו איש המקצוע המרכזי. ריבוי התפקידים גורם לעיתים לקשיים, הנובעים ברוב המקרים מבעיות שיווק ומכירות שיש לעסק הקטן. orange יזמה תוכנית הפונה למגזר בעלי העסקים הקטנים "כשמטרת העל היא להפוך את היום יום שלו בעסק לאפקטיבי ורווחי יותר." בסדנה, שיעבירו מדריכי המכללה לעסקים, ישולבו תכנים רלוונטיים לעסק – כיצד בונים באופן עצמאי ובקלות קמפיין פרסומי אפקטיבי בתוכנית הפרסום AdWords של Google וכיצד בעל העסק מתמודד בחיי היום יום עם פעילויות עסקיות שוטפות.
הקמפיין, שילווה את המהלך השיווקי הנ"ל, יעלה באינטרנט ובעיתונות תחת הסיסמא: "לקוח orange עסקים, בוא ליהנות מכלים מתקדמים להצלחה בעסקים", החל מ-12/11/07 ולמשך שבועיים בעלות כוללת של כ- 1.5 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום ראובני – פרידן.
איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן בפרטנר: "שיתוף הפעולה השיווקי עם Google הינו בהתאם לאסטרטגיה שלנו, "חושבים עסקים, חושבים אחרת". במהלך כל השנה, orange יוצאת בפעילויות שיווקיות מגוונות הפונות לקהלי יעד שונים תוך התמקדות בצורכיהם ובמאפייני דפוס השימוש שלהם. כחלק מחשיבה זו, בחרנו ליזום מפגש נוסף עם לקוחות orange עסקים בשיתוף עם Google כאשר לנגד עיננו ניצב הלקוח שלנו – בעל העסק, אופי פעילותו והיקף תקציב הפרסום שלו."
לדברי ריקי דרורי, מנהלת השיווק של Google ישראל "מרבית הצרכנים בישראל מחפשים מידע באינטרנט וכ- 90% מהם נעזרים במנוע החיפוש של Google (על-פי טלסקר אוקטובר 2007).
זוהי הזדמנות מצויינת עבור עסקים קטנים, לפגוש לקוחות פוטנציאליים בדיוק ברגע שבו הם מחפשים מידע שקשור בעסקים שלהם, וליהנות מפלטפורמה שיווקית בעלות נמוכה יחסית ובתקציב נשלט, שתתרום לצמיחת בית העסק".
רונן וייס, מנכ"ל המכללה לעסקים, מציין כי: "מדובר בהטבה אמיתית ופרקטית ללקוחות orange, הטבה שיכולה, כבר ממחר בבוקר, להפוך לכסף בקופה עבור העסק הקטן.
בעידן שלנו חשוב שעסקים קטנים יבינו את משמעות האינטרנט והטלפון הסלולארי עבורם, וישתמשו בהם ככלי לפיתוח העסק".