אתר מדס חתם על הסכם עם מיקרוסופט שבמסגרתו ישולבו המאגרים המעודכנים של האתר לכל משתמשי המדיה סנטר. בכך מרחיבה מיקרוסופט את מעגל שותפיה המספקים תכנים בלעדיים למשתמשי המערכת ומעניקים למשתמש חווית מדיה עשירה ומהנה. המדיה סנטר, שהינו חלק בלתי נפרד ממערכת ההפעלה ויסטה לבתים מאפשרת ללקוחות ליהנות, בין היתר, מאתרי תוכן המותאמים לצפייהבאמצעות הטלוויזיה וניווט באמצעות השלט.
לוח מדס הוא אחד האתרים הפופולאריים ביותר בישראל לחיפוש ופרסום מודעות במגוון רחב של תחומים: נדל"ן, רכב, דרושים, דרושים בהייטק, לימודים, יד שנייה, משק בית ובעלי מקצוע. בנוסף, במסגרת ההסכם יוכלו משתמשי המדיה סנטר להוסיף ולעדכן מודעות ללוחות מהסלון הביתי וישירות לאתר.
גיא עורי ארמה, מנהל קבוצת השיווק ללקוחות פרטיים במיקרוסופט ישראל: "מדיה סנטר ממשיך למשוך שותפי תוכן חדשים למדיה ומגיע ל- 13 שותפים מכל התחומים. מדס היא אחד מאתרי החיפוש ופרסום מודעות הגדולים בישראל. היום כמעט כל חיפוש שירות נעשה באינטרנט בשל היותו עדכני, נוח ונגיש ואנו רואים בכניסת מדס לפלטפורמת מדיה סנטר הזדמנות להעשיר את השירותים הנגישים למשתמשי המערכת דרך מסך הטלוויזיה בתחומים חיוניים הנדרשים בחיי היום יום".
בין האתרים הנוספים במדיה סנטר ניתן למצוא את YNET, דפי זהב, תפוז – FLIX , ONE, MSN VIDEO, TIPO – פורטל לילדים ונוער, קשת ועוד.