שת"פ שיווקי רחב היקף של סקאל, orange וסמסונג: יוצאות במסע פרסום משותף לקראת החגים

חברת סקאל דיוטי פרי יוצאת במסע פרסום משותף עם חברת Orange להשקת מבצעים, הנחות והטבות על מכשירים סלולאריים של סמסונג.



במסגרת פתיחת נקודת מכירה של orange, לפני כ- 3 חודשים, בחנות החשמל והאלקטרוניקה של סקאל דיוטי פרי, החליטו אסטרטגית חברת סקאל ו- orange להשיק באופן קבוע במשך השנה הקרובה, מבצעי הנחות משמעותיות, במטרה להוות את נקודת המכירה הזולה ביותר של מכשירים סלולאריים, בדיוטי פרי.



הקמפיין יחל השבוע למשך תקופת החגים, בתקציב של חצי מיליון ₪. הקמפיין ייערך ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי. במסגרת הקמפיין תחשוף סקאל את מבצעי orange על מכשירי סמסונג, ביניהם: E250 ב 99$, Z240 ב 149$, Z720 ב299$ ועוד.



הקמפיין כולל שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות, פוסטרים בנקודות המכירה וכן מסע קידום מכירות רחב בדיוטי פרי בנתב"ג.



לדברי חיים סקאל, סמנכ"ל השיווק של סקאל דיוטי פרי: "מדובר בנקודת המכירה האטרקטיבית ביותר בארץ וכמדיניות, החלטנו שהצרכן הישראלי יוכל ליהנות מאחוזי הנחה משמעותיים של מותגי סלולאריים נחשבים ומובילים".

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''