תאגיד מוצרי הבטיחות והרפואה עמוס גזית בע"מ משנה אסטרטגיה

עמוס גזית בע"מ, תאגיד מוצרי הבטיחות והרפואה המתקדמת בשוק הישראלי, החליט לשנות אסטרטגיה ולהיכנס לשוק הקמעונאי בישראל. עודד גזית ועינת גזית – שלו מנכ"לי החברה הודיעו כי בכוונתם לחדור לשוק הקמעונאי עם מוצרים חדשניים שיתמקדו בבריאות ובטיחות בבית, בעבודה ובטבע. כמו כן, הבהירו המנהלים של החברה כי בכוונתם לפתוח קטגוריות מיוחדות על המדף ,שיהיו בלעדיות לחברת עמוס גזית .



עמוס גזית נחשבת לאחת החברות המצליחות ביותר בארץ בשוק המוסדי ועוסקת בהפצה של מוצרי ובטיחות ורפואה לשוק זה. החברה מונה כ-100 עובדים הפרוסים במוקדי שירות בכל רחבי המדינה ומחזור המכירות מוערך בלמעלה מ- 150 מליון בשנה.



האסטרטגיה של עמוס גזית היא להתרחב ע"י בנית קטגוריות חדשות הנותנות ערך מוסף על המדף הקמעונאי. השבוע כחלק מהאסטרטגיה הקמעונאית חתמה החברה חוזה הפצה עם חברת ניאופרם . עמוס גזית בע"מ רואה את ניאופרם כשותף אסטרטגי בפיתוח הקטגוריות הבאות על המדף.



המוצר הראשון במסגרת הקטגוריה שיונח על המדף הוא של חברת WATERJEL האמריקאית . המוצר המטפל בכוויות, עשוי מחומרים טבעיים בלבד ונחשב למוצר חובה משפחתי בארה"ב ובבריטניה אם על מדף המטבח, במכונית או כחלק מרכזי בכל ערכה למטייל. בעמוס גזית מעריכים כי המוצר שיגובה בקמפיין של פרסום ויחסי ציבור יגיע לשיעור חדירה בחודשים הראשונים של 20% לפחות. בקרוב ניתן יהיה למצוא את ה- WATERJEL בסופר פארם,ניו-פארם, קו אופ הריבוע הכחול, חנויות טבע , חנויות נוחות וחנויות למטיילים.



"העולם השתנה. הלקוחות שלנו השתנו. עלינו להשתנות גם כן. במשך 48 שנים פיתחנו את הבטיחות בכלל התעשייה במדינת ישראל, כעת אנו מוכנים לתת אותו ערך לכלל האזרחים " אמר היום בבוקר יובל ישכיל, מנהל בכיר בחברה.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס