תו איכות חדש לחברות המציגות עצמן כמוכרות מוצרי ים המלח

התאחדות התעשיינים בישראל עושה עכשיו סדר בחברות שמציגות עצמן מוכרות מוצרי ים המלח. ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים מכריז על תו איכות חדש שיוענק רק ליצרנים שיעמדו בכל אותם הקריטריונים המגדירים מוצרי קוסמטיקה מים המלח.



הקריטריון העיקרי לקבלת תו זה הוא עמידה בכמות המינראליים שהמוצר מכיל. למשל, בוץ או מלח אמבט צריכים להכיל כמעט 100% חומרים מים המלח, זאת לעומת תכשירים לאזורים רגישים (כמו עיניים) שצריכים ריכוזים נמוכים יותר של חומרים מים המלח אך שעדיין יהיו בכמות משמעותית. כל מוצר ייבדק במעבדה ומי שלא יעמוד בקריטריונים יישלל ממנו התו.



כיום יש כ-70 יצרנים המשווקים מוצרים מים המלח החל מקרמים ומוצרי ספא. רק כ-15 חברות זכו לקבל את התו. בין החברות שנושאות את תו האיכות נמצאת חברת מינרל קר.


המותג mineral care הינו מותג מוביל בייצור ופיתוח של מוצרים לטיפוח העור. המוצרים מבוססים על מינרלים ומלחים בעלי תכונות של חידוש ורענון העור, שמקורם בים המלח, בשילוב תמציות צמחים טבעיות.


כיום נמכרים מוצרי מינרל קר בישראל באזורי תיירות (אזור ים המלח, ירושלים, טבריה),דיוטי פרי ורשתות פארם (שם נמכרת סדרת הפרימיום של המותג- ביו אקטיב וסדרת מוצרים מתקדמת לגבר). בחו"ל נמכרים המוצרים בעיקר במזרח אירופה (פולין ורוסיה).מינרל קר נמכר ביותר מ-35 מדינות ברחבי העולם, והוא מותג היופי וטיפוח העור המוביל של אינטרקוסמא.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)