בתחרות האפי האירופאית ((Euro Effies Awards, התחרות החשובה ביותר למדידת אפקטיביות שיווקית, זכתה מקאן אריקסון העולמית בתואר סוכנות הפרסום של השנה. הזכיה הגיעה למקאן הודות לשני פרסי אפי זהב שהוענקו למקאן ולזכייה בפרס הגדול – הגרנד אפי. בתחרות, המתקיימת מדי שנה, השתתפו כל הרשתות הגלובליות ובהן מקאן, Ogilvy Grey ו- DDB.
פרסי הזהב בהן זכתה מקאן הוענקו לרשת עבור מהלך השקת משחק המחשב Halo3 של מיקרוסופט באירופה ועבור המהלך השיווקי להגדלת מכירות נספרסו. מהלך Halo3 זכה גם בפרס המוענק למהלך השנה – הגרנד אפי.
גם בארץ מגלה מקאן דומיננטיות בתחרות האפי, עם 36 פרסים מאז השקת התחרות בישראל ב- 2003, כמעט פי 3 יותר מכל משרד אחר. בתחרות האחרונה שנערכה השנה זכה מקאן ב- 10 פרסים, כולל 5 אפי זהב.
איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון: "אנו מברכים על זכייתה של מקאן בתחרות האפי. זכייה זו וזכייתיה של מקאן ישראל בתחרות האפי בישראל הינן הישגים המשקפים את מטרתה של מקאן להמשיך ולהוביל את שוק הפרסום בישראל ובעולם."