תכלית תעודות סלמקבוצת מייקל דיוויס ותכלית בית ההשקעות יוצאת בקמפיין פרסומי גדול באינטרנט באמצעות TBWADIGITAL. הקמפייןמתבסס על תוצאות של סקר שנערך בקרב מנהלי השקעות בקרב גופים מוסדיים (קופות גמל, קרנות פנסיה וכד'). הקמפיין התדמיתי יימשך כחודש בהיקף של כ 250,000 ₪ ויעלה באתרי התוכן הכלכליים כדה מרקר, גלובס, ביזפורטל ועוד.
לדברי יואב נחמני, סמנכ"ל שיווק חברת תכלית תעודות סל, "תוצאות הסקר הינם משמעותיים לכל מי שעוסק בתחום. אין לי ספק שסקר זה מהווה כלי משמעותי בארגז הכלים של יועצי ההשקעות ומנהלי ההשקעות המוסדיים הפועלים בתחום". שוק תעודות הסל כיום נחשב לדבר החם בשוק ההון ומגלגל כרבע מנפח המסחר בבורסה לני"ע .
תכלית תעודות סלהינה פרי פיתוח ושותפות אסטרטגית בין שתי קבוצות מהמובילות בשוק ההון בישראל תכלית בית השקעות מקבוצת דיסקונט, העוסקת בניהול תיקי השקעות ובבניית מכשירים פיננסיים מתקדמים וקבוצת מייקל דייוויס המובילה בתחום הנגזרים הפיננסיים. הקבוצה מנהלת נכון להיום נכסים בהיקף של כ 8.5 מיליארד ₪. לתכלית 20 תעודות סל שונות, והיא החברה השניה בגודלה בשוק תעודות הסל.