תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה בקטגוריית הדגנים בישראל יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם אלבום ערוץ הילדים. הפעילות, בהשקעה של כ- 2 מליון ₪, תלווה בקמפיין טלוויזיה, אינטרנט ובעיתונות ילדים ונוער. במסגרת זו, יחולקו בדגני הילדים של תלמה המשתתפים במבצע קלפים של סדרות המופיעות בערוץ הילדים.
דגני הילדים של תלמה: שוגי, עוגי וקוקומן יציעו החל מחודש נובמבר חמישה קלפים בכל אריזה, מתוכם יהיו שני קלפי אס. תלמה תפיץ כ-10 קלפי אס באופן בלעדי, כך שלא ניתן יהיה להשלים את אלבום הקלפים, ללא הקלפים המצויים בדגני הילדים של תלמה.
הקלפים יכילו דמויות מתוך סדרות ערוץ הילדים.
שוק דגני הבוקר בישראל נאמד בכ- 600 מיליון שקל בשנה, ומוביל אותו מותג תלמה, שמהווה מעל 60%. ממוצע צריכת הדגנים בישראל הינו 2.5 ק"ג לאדם לשנה.
תחום דגני ילדים ומשפחה נאמד בכ- 230 מיליון שקל בשנה, מתוכו מהווה תלמה נתח שוק של כ- 62%, עם מס' מותגים מובילים בסגמנט: קורנפלקס תלמה, כריות, עוגי, שוגי וקוקומן.
ממחקרים שערכה תלמה (באמצעות TNS מוניטור, יוני 2006) עולה כי אחוזי צריכת הדגנים בקרב ילדים ונוער הנה גבוהה ביותר: 86% מהילדים בקרב גילאי 8-18, 90% מקרב ילדים בגילאי 8-12 ו- 83% מקרב ילדים בגילאי 12-18 צורכים דגני בוקר.