תלמה מחברת יוניליוור יוצאת במהלך שיתוף צרכנים ראשון מסוגו, המאפשר לצרכן להיות מעורב לחלוטין בפיתוח מוצר עתידי.
בהמשך להרחבת המותג המצליח "כריות" והשקת טעם חדש "כריות קרמלו" – דגנים פריכים במילוי קרם בטעם קרמל, יוצא בימים אלה המותג תלמה בפעילות אינטרנטית ייחודית, באמצעות חברת האינטראקטיב Redhead.
במסגרת המהלך החדשני המשלב מעורבות של הצרכן ושיתופו בחוויית המותג וערכיו, הוקם אתר אינטראקטיבי חדש – www.cariot.co.il, המזמין את הצרכנים ל"מעבדת הטעמים" של כריות תלמה.
באתר, שעלה לפני ימים ספורים, נרשמו כבר למעלה מ- 108,000 כניסות, ומעל 40,000 גולשים כבר הציעו את החלום שלהם לטעם הבא של כריות.
.