תלמה מרחיבה את מותג "כריות": משיקה טעם חדש – "כריות קרמלו"

תלמה מחברת יוניליוור מרחיבה את המותג המצליח "כריות" ומשיקה טעם חדש "כריות קרמלו" – דגנים פריכים במילוי קרם בטעם קרמל. השקת כריות קרמלו תלווה בקמפיין טלוויזיה מבית באומן בר ריבנאי, שיעלה תחת הסיסמא "כריות במילוי קרמלו, לא תאמינו מה קורה בפנימו". המהלך, בהשקעה של כ-2 מיליון ₪.



מהחברה נמסר כי הקמפיין מבוסס על הפרסומת המוכרת של כריות, "עם זאת", הסרטון הנוכחי עבר התאמה למוצר החדש (כריות קרמלו), תוך שימוש באותה שפה פרסומית – ונוסף לו טוויסט חדש."



בנוסף, מזמינה תלמה לראשונה את קהל הצרכנים לבחור את הטעם הבא של כריות. באמצעות אתר אינטראקטיבי חדש יוזמנו בני הנוער להציע טעם חדש לכריות ולזכות בפרסים. את הטעם הנבחר תפתח בעתיד תלמה לכדי מוצר חדש תחת המותג כריות.



רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה, יוניליוור ישראל: " ממחקרים שערכנו עולה, כי המותג 'כריות' נתפס כמותג המגניב, הטעים, המהנה והמפתיע ביותר בקרב ילדים ובני נוער. למעשה, 8 מכל עשרה ילדים צורכים 'כריות' באופן קבוע. משכך, אנו פועלים כל העת להמשיך ולגוון את המותג, הן בטעם והן בצורה, במטרה להפתיע את הצרכנים. במבחני טעימה שערכנו זכה כריות קרמלו לציון גבוה – 9.6. 9 מתוך 10 ילדים ציינו כי הם אוהבים את טעם הקרמל".



שוק דגני הבוקר נאמד בכ- 467 מליון ₪, מתוכו מהווה כריות את המותג מספר 1, עם נתח שוק של כ- 15% מכלל הקטגוריה וכ- 30% מדגני הילדים והמשפחה (איי.סי נילסן, נובמבר 2006)


דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994 ולוו בקמפיין תחת הסיסמא: "לא תאמינו מה קורה בפנים".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח