תלמה מרחיבה את סדרת "כריות": משיקה כריות מצופות בטעם שוקולד

תלמה מרחיבה את סדרת "כריות" מתוך מטרה להכניס חדשנות וגיוון לקטגוריה. במסגרת זו משיקה החברה את כריות מצופות בטעם שוקולד, במילוי קרם נוגט או וניל. השקת כריות מצופות תלווה בקמפיין פרסום, בהשקעה של 3 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. הקמפיין יכלול סרטון טלויזיה, קולנוע ואינטרנט תחת הסיסמא "לא תאמינו מה קורה בפנים, ועכשיו בחוץ: חדש – כריות מצופות".


הקמפיין מבוסס על הפרסומת המוכרת והאהובה של כריות, במרכזה עומדת בחורה המשנה דמויות בקצב מסחרר: בלונדינית שובבה, יפנית אופנתית, אפרו אמריקאית מדליקה, אישה זוהרת או אשת חתול. החלפת הדמויות מתבצעת באמצעות אפקטים ויזואליים המראים כי כל דמות נמצאת לכאורה בתוך דמות אחרת.



סגיר הסרטון הנוכחי עבר התאמה למוצר החדש (הכריות המצופות), תוך שימוש באותה שפה פרסומית – הכריות מצולמות כששוקולד עוטף אותן, והן 'מתעופפות' לתוך האריזה החדשה.


תלמה מדווחת על נתח שוק של 67% בקטגורית הדגנים, כאשר לדבריה המותג "כריות" הינו מותג הדגנים המוביל בישראל, עם נתח שוק שנתי של 15.7% על פי דו"ח נילסן.


דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994 והפכו להצלחה גדולה ולמותג החדשני והמפתיע ביותר בתחום הדגנים , אשר משך בני נוער רבים תחת הסלוגן: לא תאמינו מה קורה בפנים. המותג נתפס כמותג דגנים ייחודי בעל טעמים וניגודים מעניינים: חיצוניות קראנצ'ית, פנים קרמי, שנותן מענה כפול – מצד אחד ארוחת בוקר, מצד שני נישנוש אולטימטיבי .

אולי יעניין אותך

 סניף פתח תקווה מיקי שמו צילום יחצ (2)
color-chart-g8bec9df5e_12801
cincopa
yossi-cohen9
129-find-designers
hila1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס