תם ונשלם: גיל-עד תקשורת מתמזגת עם ג.יפית תחת המותג החדש – "-G מדיה גרופ"


קבוצת "גיל-עד תקשורת" השלימה הבוקר את תהליך מיזוג עם חברות הבת של יפית גרינברג ומעתה תקבל את שמה החדש "G מדיה גרופ".



החברה החדשה שקמה בימים אלו תכלול את החברות: "גיל-עד תדמית -מיתוג ויח"צ ", משרד הפרסום ג. קיד & Young המתמחה בשיווק לצעירים. בנוסף, היא תכלול את Light Big Big חברה לתקשורת חזותית המתמחה בייצור פתרונות מדיה ויזואליות, חברה לשיווק "גרילה" ותוכן שיווקי- "וויז אפקט" ואף את חברת האינטארקטיב- G PEOPLE המתמחה בבניית ממשקים חווייתיים וחברת TRM – חברה לרכש מדיה.



החברה החדשה תוחזק בבעלויות שוות ע"י ג.יפית תקשורת ועיתונות בבעלות יפית ואיל גרינברג


ו"גיל-עד" מדיה גרופ בבעלות של גילי כהן ומשפחת לובושיץ. איל גרינברג וגילי כהן יתפקדו כמנכל"ים משותפים של הקבוצה.



לדברי גילי כהן: "מדובר בהחלטה אסטרטגית של איחוד שתי קבוצות מצליחות שהוכיחו עצמן כל אחת לחוד, להתמזג לפעול יחדיו ולהפוך לשחקן בולט ומרכזי בתחום השיווק והמדיה."



בין הלקוחות הבולטים של הקבוצה: "שופרסל", "סקאל", "טמפו", "השרות הבולאי","קופת חולים כללית", "קוסמופארם","דובק","אילנית צעצועים",הערוצים:"הופ", "ריאלטי טי וי", הולמארק", "האקסטרים", רשת קפה הילל" ועוד.


אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''