תשלובת החלב של תנובה משיקה תחת המותג יופלה Yoplait סדרת יוגורטים במהדורה מוגבלת: "יופלה קוקטייל". סדרת היוגורטים החדשה כוללת יוגורט יופלה בשלושה טעמי קוקטיל אלכוהול, אבל ללא אלכוהול. הסדרה החדשה תואמת את אסטרטגיית הטעם ההנאה והכיף של יופלה והיא תשווק במהלך תקופת הקיץ הקרובה כמהדורה מוגבלת.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק: הנאה פינוק ובריאות כרוכים יחד במוחו של הצרכן ואנו נותנים מענה לכך באמצעות חדשנות מוצרית מתמדת של יופלה .
לרגל השקת הסדרה, תעלה תנובה בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בקולנוע וברדיו , באמצעות מקאן אריקסון.בפרסומת מככבים ברמן ובחורה בבר תוסס. הברמן מגיש לבחורה גביע יופלה. היא מקפיצה את הגביע כמו טקילה. מוציאה כפית ואוכלת בהנאה, ולאחר האכילה מתפשט על פניה חיוך ענק של יופלה. כמו תלווה ההשקה בפעילות קד"מ בפאבים מובילים בתל אביב .